logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Pomoc społeczna
   ──────  15.01.2008

Życzenia na potem

Your browser does not support the video tag.


Kobieta wypisuje życzenia na kartkach urodzinowych na przyszłe lata dla swojej nowo narodzonej córki. Pisze w nich jak bardzo jest dumna i kocha swoją córkę. Tych kartek nie uda jej się przekazać osobiście z powodu śmiertelnej choroby, na którą cierpi. Tak australijska organizacja Cure For Life Foundation przedstawiła w kampanii z początku 2008 roku problem zachorowań na raka mózgu. „Nie wiemy co powoduje nowotwór mózgu, ale wiemy na co on wpływa. Pomóż nam znaleźć lekarstwo.”

Kampania "Birthday Cards" jest przykładem tego, jak prosty obraz może nieść ze sobą emocje i głęboki przekaz.

Cure for Life Foundation została założona przez znanego na całym świecie neurochirurga dr. Charlesa Teo w celu ratowania życia ludzi chorych na nowotwór mózgu. Organizacja walczy o rozwój i innowacje w leczeniu tej choroby. Symbolem fundacji jest złożony z papieru żuraw, co według japońskiej legendy oznacza długowieczność i szczęście. Fundacja stara się o dotacje na prowadzone przez nią badania, które mają doprowadzić do znalezienia lekarstwa na tę odmianę raka.

Rak mózgu jest jedną z wiodących przyczyn śmierci spowodowanych chorobami nowotworowymi u ludzi w wieku 20-39 lat. Szczególnie bolesne jest, kiedy dotyka on młodych rodziców, a w efekcie dzieci i ich rodziny, które żyją ze stratą swoich najbliższych.
K. Szmigielska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Birthday Cards
Czas:
2008.1.10 - 2008.1.31
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Australia
Nadawca:
Cure For Life Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DDB Sydney, Filmgraphics
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe, szczególnie rodzice
Hasło kampani:
We don’t know what causes brain cancer, but we do know what it affects. help us find a cure. (Nie wiemy co powoduje nowotwór mózgu, ale wiemy na co on wpływa. Pomóż nam znaleźć lekarstwo.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek