Kobieta wypisuje życzenia na kartkach urodzinowych na przyszłe lata dla swojej nowo narodzonej córki. Pisze w nich jak bardzo jest dumna i kocha swoją córkę. Tych kartek nie uda jej się przekazać osobiście z powodu śmiertelnej choroby, na którą cierpi. Tak australijska organizacja Cure For Life Foundation przedstawiła w kampanii z początku 2008 roku problem zachorowań na raka mózgu. „Nie wiemy co powoduje nowotwór mózgu, ale wiemy na co on wpływa. Pomóż nam znaleźć lekarstwo.”
Kampania "Birthday Cards" jest przykładem tego, jak prosty obraz może nieść ze sobą emocje i głęboki przekaz.
Cure for Life Foundation została założona przez znanego na całym świecie neurochirurga dr. Charlesa Teo w celu ratowania życia ludzi chorych na nowotwór mózgu. Organizacja walczy o rozwój i innowacje w leczeniu tej choroby. Symbolem fundacji jest złożony z papieru żuraw, co według japońskiej legendy oznacza długowieczność i szczęście. Fundacja stara się o dotacje na prowadzone przez nią badania, które mają doprowadzić do znalezienia lekarstwa na tę odmianę raka.
Rak mózgu jest jedną z wiodących przyczyn śmierci spowodowanych chorobami nowotworowymi u ludzi w wieku 20-39 lat. Szczególnie bolesne jest, kiedy dotyka on młodych rodziców, a w efekcie dzieci i ich rodziny, które żyją ze stratą swoich najbliższych.
K. Szmigielska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki