logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  13.04.2012

Życie w pełni, choć na wózku

Your browser does not support the video tag.


Można prowadzić firmę, być mamą, z pasją uprawiać sport – nawet będąc na wózku.

W Polsce co roku na wózek trafia około 1000 osób. Większość z nich to ofiary wypadków komunikacyjnych, a także skoków do wody.  W grupie poszkodowanych zdecydowanie przeważają mężczyźni. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji (zajmująca się rehabilitacją osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) wraz z  Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych chce dotrzeć do jak największej liczby osób potrzebujących, m.in. poprzez kampanię promującą aktywną rehabilitację jako skuteczną metodę re-integracji społecznej osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Raport "Osoby niepełnosprawne na rynku pracy", wykonany przez SMG/KRC w lutym 2006r., pokazuje, że większość niepełnosprawnych jest przekonana, że w Polsce, pomimo licznych zmian, odczuwanych głównie w większych ośrodkach miejskich, funkcjonuje powszechnie negatywny obraz osoby niepełnosprawnej (ON). Postrzegana jest ona jako ubezwłasnowolniony, chory człowiek, który potrzebuje pomocy innych.

– Skuteczność naszych działań to 99% – wyjaśnia Elżbieta Głogowska prezes Fundacji. – To oznacza, że osoby, którymi się zajmujemy zamiast leżeć unieruchomione w łóżkach w oczekiwaniu na pomoc rodziny lub opieki społecznej wracają do pracy, podejmują lub rozpoczynają naukę, zakładają rodziny. Państwo nie musi ich utrzymywać, co więcej, oni sami – pracując i płacąc podatki – utrzymują państwo i przyczyniają się do wzrostu. Warto inwestować w skuteczność. Ale w naszej działalności oprócz strony czysto ekonomicznej znacznie ważniejsza jest strona ludzka – przywracamy niezależność; ludzie, choć na wózkach znowu sami decydują  co, kiedy i gdzie będą robić, mogą być po prostu spełnieni i szczęśliwi – podsumowuje Głogowska.

W ramacha działań ATL przygotowano 30 sekundowy spot telewizyjno-kinowy oraz reklamę printową. – Strategia komunikacji bazuje na stwierdzeniu, iż człowieczeństwo to coś więcej niż chodzenie na dwóch nogach, że nasza ludzka wartość i nasze prawa nie zależą od sprawności rąk czy nóg. – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director

Za strategię kampanii i realizację odpowiada agencja TELESCOPE. Spot w reżyserii Bartka Piotrowskiego wyprodukował MOJO FILMS. Media plan przygotowuje Dom Mediowy INNOVATIONS.

Kampania obejmuje emisje spotu w telewizjach, kinach, sieci ekranów Benefit Multimedia S.A. na terenie całej Polski, reklamę zewnetrzną – citylighty, Internet, działania na serwisach społecznościowych , BTL oraz szeroko zakrojone działania PR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pełnoprawni i aktywni
Czas:
2012.4.12
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Aktywnej Rehabilitacji
Media:
Telewizja, kina, ekrany, citylighty, internet
Wykonawca:
TELESCOPE
Adresaci:
Osoby niepełnosprawne, opinia publiczna
Hasło kampani:
Dołącz do kampanii Pełnoprawni i aktywni. Inwestuj w ludzi.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek