Można prowadzić firmę, być mamą, z pasją uprawiać sport – nawet będąc na wózku.
W Polsce co roku na wózek trafia około 1000 osób. Większość z nich to ofiary wypadków komunikacyjnych, a także skoków do wody. W grupie poszkodowanych zdecydowanie przeważają mężczyźni. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji (zajmująca się rehabilitacją osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) wraz z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych chce dotrzeć do jak największej liczby osób potrzebujących, m.in. poprzez kampanię promującą aktywną rehabilitację jako skuteczną metodę re-integracji społecznej osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Raport "Osoby niepełnosprawne na rynku pracy", wykonany przez SMG/KRC w lutym 2006r., pokazuje, że większość niepełnosprawnych jest przekonana, że w Polsce, pomimo licznych zmian, odczuwanych głównie w większych ośrodkach miejskich, funkcjonuje powszechnie negatywny obraz osoby niepełnosprawnej (ON). Postrzegana jest ona jako ubezwłasnowolniony, chory człowiek, który potrzebuje pomocy innych.
– Skuteczność naszych działań to 99% – wyjaśnia Elżbieta Głogowska prezes Fundacji. – To oznacza, że osoby, którymi się zajmujemy zamiast leżeć unieruchomione w łóżkach w oczekiwaniu na pomoc rodziny lub opieki społecznej wracają do pracy, podejmują lub rozpoczynają naukę, zakładają rodziny. Państwo nie musi ich utrzymywać, co więcej, oni sami – pracując i płacąc podatki – utrzymują państwo i przyczyniają się do wzrostu. Warto inwestować w skuteczność. Ale w naszej działalności oprócz strony czysto ekonomicznej znacznie ważniejsza jest strona ludzka – przywracamy niezależność; ludzie, choć na wózkach znowu sami decydują co, kiedy i gdzie będą robić, mogą być po prostu spełnieni i szczęśliwi – podsumowuje Głogowska.
W ramacha działań ATL przygotowano 30 sekundowy spot telewizyjno-kinowy oraz reklamę printową. – Strategia komunikacji bazuje na stwierdzeniu, iż człowieczeństwo to coś więcej niż chodzenie na dwóch nogach, że nasza ludzka wartość i nasze prawa nie zależą od sprawności rąk czy nóg. – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director
Za strategię kampanii i realizację odpowiada agencja TELESCOPE. Spot w reżyserii Bartka Piotrowskiego wyprodukował MOJO FILMS. Media plan przygotowuje Dom Mediowy INNOVATIONS.
Kampania obejmuje emisje spotu w telewizjach, kinach, sieci ekranów Benefit Multimedia S.A. na terenie całej Polski, reklamę zewnetrzną – citylighty, Internet, działania na serwisach społecznościowych , BTL oraz szeroko zakrojone działania PR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Jak Polacy piją kawę?