Można prowadzić firmę, być mamą, z pasją uprawiać sport – nawet będąc na wózku.
W Polsce co roku na wózek trafia około 1000 osób. Większość z nich to ofiary wypadków komunikacyjnych, a także skoków do wody. W grupie poszkodowanych zdecydowanie przeważają mężczyźni. Fundacja Aktywnej Rehabilitacji (zajmująca się rehabilitacją osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) wraz z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnoprawnych chce dotrzeć do jak największej liczby osób potrzebujących, m.in. poprzez kampanię promującą aktywną rehabilitację jako skuteczną metodę re-integracji społecznej osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Raport "Osoby niepełnosprawne na rynku pracy", wykonany przez SMG/KRC w lutym 2006r., pokazuje, że większość niepełnosprawnych jest przekonana, że w Polsce, pomimo licznych zmian, odczuwanych głównie w większych ośrodkach miejskich, funkcjonuje powszechnie negatywny obraz osoby niepełnosprawnej (ON). Postrzegana jest ona jako ubezwłasnowolniony, chory człowiek, który potrzebuje pomocy innych.
– Skuteczność naszych działań to 99% – wyjaśnia Elżbieta Głogowska prezes Fundacji. – To oznacza, że osoby, którymi się zajmujemy zamiast leżeć unieruchomione w łóżkach w oczekiwaniu na pomoc rodziny lub opieki społecznej wracają do pracy, podejmują lub rozpoczynają naukę, zakładają rodziny. Państwo nie musi ich utrzymywać, co więcej, oni sami – pracując i płacąc podatki – utrzymują państwo i przyczyniają się do wzrostu. Warto inwestować w skuteczność. Ale w naszej działalności oprócz strony czysto ekonomicznej znacznie ważniejsza jest strona ludzka – przywracamy niezależność; ludzie, choć na wózkach znowu sami decydują co, kiedy i gdzie będą robić, mogą być po prostu spełnieni i szczęśliwi – podsumowuje Głogowska.
W ramacha działań ATL przygotowano 30 sekundowy spot telewizyjno-kinowy oraz reklamę printową. – Strategia komunikacji bazuje na stwierdzeniu, iż człowieczeństwo to coś więcej niż chodzenie na dwóch nogach, że nasza ludzka wartość i nasze prawa nie zależą od sprawności rąk czy nóg. – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director
Za strategię kampanii i realizację odpowiada agencja TELESCOPE. Spot w reżyserii Bartka Piotrowskiego wyprodukował MOJO FILMS. Media plan przygotowuje Dom Mediowy INNOVATIONS.
Kampania obejmuje emisje spotu w telewizjach, kinach, sieci ekranów Benefit Multimedia S.A. na terenie całej Polski, reklamę zewnetrzną – citylighty, Internet, działania na serwisach społecznościowych , BTL oraz szeroko zakrojone działania PR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie