Koła towarzyszą człowiekowi całe życie i mogą być metaforą ludzkiego losu – pokazuje spot kampanii "Wheels". 31-sekundowy film pokazuje kolejne zbliżenia na poruszające się pojedyncze koła: dziecięcego wózka, rowerka, hulajnogi, motoru, wreszcie samochodu niższej i dalej wyższej klasy. Każdemu obrazowi towarzyszy liczba odpowiadająca wiekowi człowieka – 1 rok życia, kolejno 5., 10., 18., 24., 33…. Następny obraz przedstawia koło wózka inwalidzkiego, z trudem wprawianego w ruch przez siedzącego na nim człowieka.
Brazylijska kampania skierowana do kierowców ma na celu zwrócenie ich uwagi na konieczność bezpiecznej jazdy, oraz konsekwencje nieprzestrzegania zasad ograniczenia prędkości.
Katarzyna Płaza
Nazwa kampanii:
Wheels
Czas:
2012.10.6 - 2012.10.30
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Departamento Estadual de Transito Bahia (Wydział Transportu Stanu Bahia)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Escala
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
"For life. Respect speed limits" (Dla życia. Przestrzegaj ograniczeń prędkości)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
24.02.2023
Wszystko gra?