Oto, jak widzi siebie narratorka spotu: zwykła dziewczyna, przyjaciółka, siostra, pracownica, biegaczka. Film pokazuje sceny z życia szczęśliwej osoby, nie wyróżniającej się niczym szczególnym. Pod koniec jednak hollywoodzka aktorka Olivia Wilde znika i zamiast niej pojawia się prawdziwa twarz opowiadającej o sobie 19-letniej AnnyRose Rubright, która ma zespół Downa. Ja widzę siebie jako zwykłą osobę z ważnym, pełnym znaczenia, pięknym życiem, a ty jak widzisz mnie? – zwraca się do widza.
Reklamę przygotowało włoskie stowarzyszenie CoorDown z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa 21 marca.
Nazwa kampanii:
How do you see me?
Czas:
2016.3.16
Nadawca:
CoorDown
Media:
Internet
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi New York
Adresaci:
Osoby nie znające problematyki zespołu Downa
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu