Oto, jak widzi siebie narratorka spotu: zwykła dziewczyna, przyjaciółka, siostra, pracownica, biegaczka. Film pokazuje sceny z życia szczęśliwej osoby, nie wyróżniającej się niczym szczególnym. Pod koniec jednak hollywoodzka aktorka Olivia Wilde znika i zamiast niej pojawia się prawdziwa twarz opowiadającej o sobie 19-letniej AnnyRose Rubright, która ma zespół Downa. Ja widzę siebie jako zwykłą osobę z ważnym, pełnym znaczenia, pięknym życiem, a ty jak widzisz mnie? – zwraca się do widza.
Reklamę przygotowało włoskie stowarzyszenie CoorDown z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa 21 marca.
Nazwa kampanii:
How do you see me?
Czas:
2016.3.16
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Włochy
Nadawca:
CoorDown
Media:
Internet
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi New York
Adresaci:
Osoby nie znające problematyki zespołu Downa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu