Oto, jak widzi siebie narratorka spotu: zwykła dziewczyna, przyjaciółka, siostra, pracownica, biegaczka. Film pokazuje sceny z życia szczęśliwej osoby, nie wyróżniającej się niczym szczególnym. Pod koniec jednak hollywoodzka aktorka Olivia Wilde znika i zamiast niej pojawia się prawdziwa twarz opowiadającej o sobie 19-letniej AnnyRose Rubright, która ma zespół Downa. Ja widzę siebie jako zwykłą osobę z ważnym, pełnym znaczenia, pięknym życiem, a ty jak widzisz mnie? – zwraca się do widza.
Reklamę przygotowało włoskie stowarzyszenie CoorDown z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa 21 marca.
Nazwa kampanii:
How do you see me?
Czas:
2016.3.16
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Włochy
Nadawca:
CoorDown
Media:
Internet
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi New York
Adresaci:
Osoby nie znające problematyki zespołu Downa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości