Oto, jak widzi siebie narratorka spotu: zwykła dziewczyna, przyjaciółka, siostra, pracownica, biegaczka. Film pokazuje sceny z życia szczęśliwej osoby, nie wyróżniającej się niczym szczególnym. Pod koniec jednak hollywoodzka aktorka Olivia Wilde znika i zamiast niej pojawia się prawdziwa twarz opowiadającej o sobie 19-letniej AnnyRose Rubright, która ma zespół Downa. Ja widzę siebie jako zwykłą osobę z ważnym, pełnym znaczenia, pięknym życiem, a ty jak widzisz mnie? – zwraca się do widza.
Reklamę przygotowało włoskie stowarzyszenie CoorDown z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa 21 marca.
Nazwa kampanii:
How do you see me?
Czas:
2016.3.16
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Włochy
Nadawca:
CoorDown
Media:
Internet
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi New York
Adresaci:
Osoby nie znające problematyki zespołu Downa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz