logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zwycięzcy konkursu Providenta o rodzinnych finansach
01.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zwycięzcy konkursu Providenta o rodzinnych finansach



Kapituła konkursu „Edukacja finansowa dla społeczności lokalnych” spośród 23 nadesłanych zgłoszeń przyznała w finale po 5000 zł grantu dla sześciu  organizacji pozarządowych, które wykazały się największym doświadczeniem oraz potencjałem w realizowaniu projektów edukacyjnych dla społeczności lokalnych.

Ze względu na wysoki poziom prezentowany przez organizacje, które zostały wybrane do II etapu konkursu, kapituła postanowiła wyróżnić sześć organizacji zamiast planowanych pięciu. Jury największą ilość punktów przyznawało za doświadczenie w realizowaniu projektów edukacyjnych oraz potencjał organizacji do poprowadzenia szkoleń z zakresu edukacji finansowej.

Zwyciężyły:
– Opinogórskie Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych – Opinogóra Górna, powiat ciechanowski
– Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Barka” – Futoma koło Rzeszowa
– Fundacja „Koliber” – Wrocław
– Liga Kobiet Polskich – Elbląg
– Stowarzyszenie Aktywnej Pomocy Rodzinie „Alternatywa” – Prudnik
– Fundacja „Nadzieja dla Rodzin” – Toruń

Zwycięskie organizacje przeprowadzą po pięć szkoleń z zarządzania domowym budżetem dla społeczności lokalnych. Zwycięzcy nie tylko otrzymają wsparcie merytoryczne – od ekspertów Akademii Rodzinnych Finansów – w postaci szkolenia, ale również wsparcie finansowe przy organizacji warsztatów.

Akademia Rodzinnych Finansów jest programem edukacyjnym prowadzonym przez Provident Polska od 2007 roku. Jego głównym celem jest szerzenie wiedzy i rozwijanie umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania domowym budżetem. Więcej informacji na stronie Akademii.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek