Zwycięzca konkursu Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Inicjatywy Obywatelskie Magia Gwiazdki i gwiazd zadziałała! Jak co roku, Stowarzyszenie Wiosna zorganizowało kampanię Szlachetna Paczka. W akcji pomaga się konkretnym osobom za pośrednictwem strony www.szlachetnapaczka.pl. Każdy może wybrać rodzinę, dla której przygotuje Paczkę na Boże Narodzenie. W 2010 roku „frontmanem” akcji był Jerzy Dudek. Wystąpił w spocie, zaangażował do pomocy gwiazdy z Realu Madryt, a całą komunikacją zorientowano na futbolowe metafory. Efektywność kampanii zaskoczyła nawet samych organizatorów. Spodziewali się, że jej główny cel – znalezienie darczyńców dla 8201 rodzin w całej Polsce zostanie zrealizowany w trzy tygodnie, tymczasem wszystkie rodziny zniknęły z bazy jako obdarowane już po 17 dniach. Działania PR koncentrowały się wokół sławnych ludzi, którzy przygotowali Paczki: piłkarzy Realu Madryt, Pary Prezydenckiej, czołowych polskich sportowców i znanych artystów. Więcej informacji i kreacji kampanii znajduje się tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia
-
24.10.2024
O rzut beretem
-
22.10.2024
The Mandala Boob