logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.04.2010

Zwycięzcy 4. Rankingu Odpowiedzialnych Firm



4. edycję Ranking Odpowiedzialnych Firm organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną pod patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zwyciężyły firmy Danone, Kompania Piwowarska i Procter&Gamble. Wszystkie 70 firm (50 z kapitałem międzynarodowym, 20 – z polskim), które brały udział w Rankingu, poddano audytowi przeprowadzonemu przez firmę PricewaterhouseCoopers.

Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach:
1. Największa ogólna suma punktów uzyskana w Rankingu (na 600 możliwych):
1. Danone Polska – 572 pkt.
2. Kompania Piwowarska – 541 pkt.
3. Procter&Gamble – 537pkt.

2. Podział na branże:
Telekomunikacja i IT, AGD – IBM
Produkcja przemysłowa – Toyota Motor Poland
Handel, transport, logistyka i usługi – IKEA Retail
Przemysł spożywczy, farmacja, chemia – Danone Polska
Paliwa i energetyka – PGNiG
Bankowość i ubezpieczenia – Bank BZ WBK

3. Obszary społecznej odpowiedzialności:
Zaangażowanie społeczne ex aequo – Danone Polska, Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, Citi Handlowy, Microsoft
Odpowiedzialność ekologiczna ex aequo – Toyota Motor Poland, Toyota Motor Manufacturing Poland. Toyota Motor Industries Poland
Relacje z pracownikami – British American Tobacco Polska
Relacje z partnerami biznesowymi – Toyota Motor Poland
Relacje z klientami – Danone Polska

W Rankingu oceniano jakość systemu zarządzania, a nie np. inicjatywy charytatywne. Wśród obszarów badawczych Rankingu znalazły się:
– odpowiedzialne podstawy kierowania – dotyczy obszarów strategicznych;
– odpowiedzialne zarządzanie ludźmi;
– odpowiedzialne zarządzanie relacjami z klientami;
– odpowiedzialne zarządzanie relacjami z dostawcami;
– odpowiedzialne zarządzanie relacjami ze społecznością;
– odpowiedzialne zarządzanie relacjami ze środowiskiem.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek