„Brak piersi nie jest znakiem tego, że prawie umarłam. To znak tego, że przetrwałam”. Tego typu wyznanie może pomóc kobietom, walczącym z rakiem nie tylko w zdobyciu dystansu do choroby, ale także wzmocnić ich wiarę. Właśnie w przetrwanie. Podobnie jak to: „Walka z nowotworem piersi wzmocniła mnie” („The fight against breast cancer made me stronger”).
Każdy spośród sześciu plakatów, będących częścią zrealizowanej w październiku b.r. w Holandii kampanii społecznej opatrzony został hasłem, zgodnym z zasadą prawdziwego optymisty, w świetle której szklanka jest w połowie pełna, a nie w połowie pusta. Ujęcie problemu w kontekście takiego sposobu myślenia łączy ze sobą wszystkie stworzone przez agencję Grey z Amsterdamu plakaty sprawia, że ich przesłanie jest odpowiednie do sytuacji niemal wszystkich, borykających się z chorobą kobiet („10 years later, alive & kicking” – „10 lat po, zdrowa jak ryba”; „Despite my loss, I’ve won” – „Pomimo pewnej straty, to ja wygrałam”), a także pomaga zrozumieć, jak ważne dla każdej z nich jest docenianie tego, co posiada i co osiągnęła w dotychczasowym życiu („Love & friendship are immune to breast cancer” – „Przyjaźń i miłość są odporne na raka piersi”; „Women create more than breast cancer can ever destroy” – „Kobiety mogą stworzyć znacznie więcej, niż rak piersi jest w stanie kiedykolwiek pokonać”).
Plakatom w kampanii „Together we’re stronger” („Razem jesteśmy silniejsze”), przeprowadzonej z inicjatywy Fundacji Pink Ribbon towarzyszył równie pozytywnie nastrajający spot telewizyjny.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna