„Brak piersi nie jest znakiem tego, że prawie umarłam. To znak tego, że przetrwałam”. Tego typu wyznanie może pomóc kobietom, walczącym z rakiem nie tylko w zdobyciu dystansu do choroby, ale także wzmocnić ich wiarę. Właśnie w przetrwanie. Podobnie jak to: „Walka z nowotworem piersi wzmocniła mnie” („The fight against breast cancer made me stronger”).
Każdy spośród sześciu plakatów, będących częścią zrealizowanej w październiku b.r. w Holandii kampanii społecznej opatrzony został hasłem, zgodnym z zasadą prawdziwego optymisty, w świetle której szklanka jest w połowie pełna, a nie w połowie pusta. Ujęcie problemu w kontekście takiego sposobu myślenia łączy ze sobą wszystkie stworzone przez agencję Grey z Amsterdamu plakaty sprawia, że ich przesłanie jest odpowiednie do sytuacji niemal wszystkich, borykających się z chorobą kobiet („10 years later, alive & kicking” – „10 lat po, zdrowa jak ryba”; „Despite my loss, I’ve won” – „Pomimo pewnej straty, to ja wygrałam”), a także pomaga zrozumieć, jak ważne dla każdej z nich jest docenianie tego, co posiada i co osiągnęła w dotychczasowym życiu („Love & friendship are immune to breast cancer” – „Przyjaźń i miłość są odporne na raka piersi”; „Women create more than breast cancer can ever destroy” – „Kobiety mogą stworzyć znacznie więcej, niż rak piersi jest w stanie kiedykolwiek pokonać”).
Plakatom w kampanii „Together we’re stronger” („Razem jesteśmy silniejsze”), przeprowadzonej z inicjatywy Fundacji Pink Ribbon towarzyszył równie pozytywnie nastrajający spot telewizyjny.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza