Tygodnik Newsweek i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłosiły zwycięzców 4. edycji konkursu „100% z 1%” na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Spośród pięciu zgłoszeń w każdej kategorii najwyżej ocenionych przez internautów, komisja z pomocą głosowania nagrodziła po jednym.
Są to:
– w kategorii Akcje specjalne – Stowarzyszenie WIOSNA (SZLACHETNA PACZKA)
– w kategorii Internet – Fundacja Rodzin Adopcyjnych kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat lokalny – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat ogólnopolski – Fundacja GAJUSZ (zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa lokalna – Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci(zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa ogólnopolska – Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN – kampania „Jest między nami chemia”
– w kategorii Radio-spot – Fundacja Dziecięca Fantazja (zgłoszony do konkursu spot prezentujemy poniżej)
– w kategorii TV-spot – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę