Tygodnik Newsweek i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłosiły zwycięzców 4. edycji konkursu „100% z 1%” na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Spośród pięciu zgłoszeń w każdej kategorii najwyżej ocenionych przez internautów, komisja z pomocą głosowania nagrodziła po jednym.
Są to:
– w kategorii Akcje specjalne – Stowarzyszenie WIOSNA (SZLACHETNA PACZKA)
– w kategorii Internet – Fundacja Rodzin Adopcyjnych kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat lokalny – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat ogólnopolski – Fundacja GAJUSZ (zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa lokalna – Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci(zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa ogólnopolska – Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN – kampania „Jest między nami chemia”
– w kategorii Radio-spot – Fundacja Dziecięca Fantazja (zgłoszony do konkursu spot prezentujemy poniżej)
– w kategorii TV-spot – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska