Tygodnik Newsweek i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłosiły zwycięzców 4. edycji konkursu „100% z 1%” na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Spośród pięciu zgłoszeń w każdej kategorii najwyżej ocenionych przez internautów, komisja z pomocą głosowania nagrodziła po jednym.
Są to:
– w kategorii Akcje specjalne – Stowarzyszenie WIOSNA (SZLACHETNA PACZKA)
– w kategorii Internet – Fundacja Rodzin Adopcyjnych kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat lokalny – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat ogólnopolski – Fundacja GAJUSZ (zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa lokalna – Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci(zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa ogólnopolska – Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN – kampania „Jest między nami chemia”
– w kategorii Radio-spot – Fundacja Dziecięca Fantazja (zgłoszony do konkursu spot prezentujemy poniżej)
– w kategorii TV-spot – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji
-
27.04.2022
Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)
-
25.04.2022
„Kawa za książkę” w Green Caffè Nero