Tygodnik Newsweek i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłosiły zwycięzców 4. edycji konkursu „100% z 1%” na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Spośród pięciu zgłoszeń w każdej kategorii najwyżej ocenionych przez internautów, komisja z pomocą głosowania nagrodziła po jednym.
Są to:
– w kategorii Akcje specjalne – Stowarzyszenie WIOSNA (SZLACHETNA PACZKA)
– w kategorii Internet – Fundacja Rodzin Adopcyjnych kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat lokalny – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
– w kategorii Plakat ogólnopolski – Fundacja GAJUSZ (zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa lokalna – Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci(zgłoszoną do konkursu pracę prezentujemy obok)
– w kategorii Prasa ogólnopolska – Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN – kampania „Jest między nami chemia”
– w kategorii Radio-spot – Fundacja Dziecięca Fantazja (zgłoszony do konkursu spot prezentujemy poniżej)
– w kategorii TV-spot – Fundacja Rodzin Adopcyjnych – kampania „Twój 1% jest szansą na jego przyszłość. Dopisz ją!”
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc