logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  16.05.2008

Zwycięskie kampanie 1%



Zakończył się konkurs „100 procent z 1 procent” organizowany przez tygodnik Newsweek. Celem konkursu było wybranie i nagrodzenie najlepszej kampanii mediowej organizowanej przez organizacje pożytku publicznego na pozyskanie 1% podatku dochodowego.

Oto zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:
Plakat lokalny (do 20 tys. mieszkańców)
– Fundacja Pomocy Dzieciom Poszkodowanym w Wypadkach / „1% WRACA”
– Fundacja Gajusz i Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej / „Spraw, by szczęście nie było tylko marzeniem”
– Fundusz Lokalny Masywu Śnieżka / „Nie żałuj procencika na Masyw Śnieżnika”
—- Nagroda: 10 000 złotych, fundatorem jest Polsko Amerykańska Fundacja Wolności

Plakat ogólnopolski
– Międzynarodowy Ruch na rzecz Ochrony Zwierząt / „Zabierz fiskusowi, oddaj zwierzętom”
– Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN / „Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę”
– Ochotnicza Straż Pożarna Jednostka Ratownictwa Specjalistycznego we Wrocławiu / „1% dla Ochotniczej Straży Pożarnej Jednostki Ratownictwa Specjalistycznego we Wrocławiu”
—- Nagroda: kampania o wartości 10 000 złotych na nośnikach Clear Channel od Clear Channel

Internet
– Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN / „Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę”
– Międzynarodowy Ruch na rzecz Ochrony Zwierząt / „Zabierz fiskusowi, oddaj zwierzętom”
– Fundacja Pomocy Dzieciom „Jaś i Małgosia” / „Wszyscy Jesteśmy Nienormalni”
—- Nagroda: kampania o wartości 10 000 złotych na portalu Onet.pl od Onet.pl

Prasa lokalna
– Fundcja Gajusz i Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi / „Spraw, by szczęście nie było tylko marzeniem”
– Kórnickie Towarzystwo Pomocy Społecznej / „Zamiast fiskusowi daj KTPS-owi !!”
– Nidzicki Fundusz Lokalny / „Akcja 1%”
—- Nagroda: kampania o wartości 10 000 złotych w tygodnikach lokalnych, fundatorem jest Tygodnik Lokalny

Prasa ogólnopolska
– Międzynarodowy Ruch na rzecz Ochrony Zwierząt / „Zabierz fiskusowi, oddaj zwierzętom”
– Fundacja Gajusz i Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej / „Spraw, by szczęście nie było tylko marzeniem”
– Fundacja SYNAPSIS / „Przyszedł do mnie AUTYZM – Przekaż 1% podatku Fundacji SYNAPSIS”
—- Nagroda: kampania o wartości 10 000 złotych w Dzienniku, fundatorem jest Dziennik

1 procent – tv – spot
– Fundacja Mam Marzenie / „Jeden procent – wiele marzeń
– Fundacja Gajusz i Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej / „Spraw, by szczęście nie było tylko marzeniem”
– Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce / „Niewiele trzeba, by pomóc. Wystarczy Twój 1%.”
—- Nagroda: kampania o wartości 20 000 złotych w TV Biznes od TV Biznes

Radio – spot
– Fundacja Greenpeace Polska / „Wieloryby wołają o pomoc. Pomóż nam je ocalić!”
– Fundacja Rodzić po Ludzku / „1% dla Fundacji Rodzić po Ludzku”
– Funacja Gajusz i Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej / „Spraw, by szczęście nie było tylko marzeniem”
—- Nagroda: kampania o wartości 10 000 złotych w GaduRadio od GaduRadio

Nadesłane prace oceniła najpierw Komisja Konkursowa i zarekomendowała wybrane przez siebie kampanie. Następnie głosowali internauci.

W skład Komisji wchodzili::
Mirosław Bujko – Kierownik Zakładu Komunikacji Społecznej w Wyższej Szkole, Komunikowania i Mediów im. Jerzego Giedroycia w Warszawie,
Jarosław Duda – Sekretarz Stanu Pełnomocnik Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych,
Ilona Felicjańska – Założycielka Fundacji Niezapominajka,
Małgorzata Foremniak – Aktorka, Ambasadorka Dobrej Woli Unicef,
Agata Grosicka – Dyr. Kreatywna Elżbieta Pełka Creative Services,
Paweł Łukasiak – Prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce,
Max Olech – Dyr. Kreatywny Saatchi&Saatchi,
Radosław Mleczko – Podsekretarz stanu w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej,
Jane Stoykov – Dyr. Kreatywny Sholtz&Friends,
Konrad Świeboda – Dyr. Kreatywny MarketShare,
Norbert Wawro – Dyr. Kreatywny S4,
Darek Zatorski – Europejski Dyr. Kreatywny JWT,
Michał Kobosko – Redaktor Naczelny Newsweek Polska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek