Zwierzęta zamknięte w klatkach nigdy nie są szczęśliwe, o czym mieli się przekonać izraelscy kierowcy przejeżdżający pod niecodziennie "ozdobionym" mostem.
Agencja M&C Saatchi stworzyła niezwykłą kampanię-instalację "The cage billboard" ("Klatka-billboard"), w imieniu organizacji Herzelia Loves Animals. Niezwykłą dlatego, że umieszczona została na moście, tak aby każda przejeżdżająca pod nim osoba, mogła dojrzeć to, co zostało na nim powieszone. Zza konstrukcji billboardowej przypominającej wielką klatkę dostrzec można zdjęcia psów oraz kotów. Połączenie to daje wrażenie, iż zwierzęta są zamknięte w klatkach, co potwierdza jeszcze hasło kampanii, powieszone obok zdjęć zwierząt: "It’s sad to live in a cage" ("Smutno jest żyć w klatce"). Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem ilości zwierząt pozostających w schroniskach, które w licznych przypadkach spędzą resztę życia za kratami. Próbuje też przekonać odbiorców do adopcji psa lub kota ze schroniska, a nie kupno w sklepie, czy od hodowcy, ponieważ ludzie często nie zdają sobie sprawy z tego, jak wiele zwierząt mieszka w schroniskach i czeka na dom. Ogromna klatka, która powstała na moście ma służyć uświadomieniu i skonfrontowaniu ich z rzeczywistością.
Organizacja Herzelia Loves Animals od ponad 10 lat działa na rzecz zwierząt pozostających w schroniskach, poprawy ich warunków życia oraz pomaga znaleźć odpowiedni dom dla każdego podopiecznego.
Aleksandra Rychlicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach