logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.06.2016

,,Zwierzęta też czują ból’’ – podsumowanie kampanii



Zakończyła się kampania społeczna „Zwierzęta też czują ból. Nie pozwól by cierpiały”, organizowana przez Fundację Towarzystwo Weterynaryjne. To druga edycja wydarzenia, które w zeszłym roku odbyło się pod hasłem „Zwierzęta cierpią w milczeniu”. Celem akcji było uwrażliwienie społeczeństwa na ból zwierząt oraz edukacja związana z rozpoznawaniem jego symptomów. 

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.zwierzetaczujabol.org, którą odwiedziło ponad 34 tys. użytkowników. Wszyscy zainteresowani mogli m.in. dowiedzieć się jak zdiagnozować ból u swoich pupili oraz zapoznać się z aplikacją „Bólometr”, wskazującą poziom bólu, jaki odczuwają zwierzęta cierpiące na poszczególne choroby. Na stronie znalazły się również informacje dotyczące zakazu podawania czworonogom ludzkich leków przeciwbólowych oraz bieżące aktywności Fundacji, związane z trwającym projektem. 

Telewizja Polska wyemitowała kampanijną reklamę ponad 700 razy w całym kraju, natomiast w rozgłośniach Polskiego Radia odbyło się przeszło 500 emisji spotów, do których głosu udzielili Paweł Królikowski, Artur Barciś oraz Maciej Jabłoński. Fundacja była również gościem kilku programów radiowych, w których poruszano temat bólu zwierząt.

W ramach projektu przeprowadzono akcję informacyjną na ponad 5500 bankomatach sieci Euronet w całej Polsce, która dotarła do 7 603 900 klientów. W prasie branżowej, na  portalach internetowych oraz na stronach partnerów z sektora zoologicznego ukazały się 34 artykuły poruszające problem bólu zwierząt. Co miesiąc o kampanii pisał Dziennik Metrocafe.pl, a teksty publikował również na swojej stronie internetowej portal National Geographic.

W trakcie kampanii Fundacja wysłała ponad 1,6 mln maili oraz rozdała ponad 16 tys. ulotek. Akcję można było również zobaczyć w środkach komunikacji miejskiej: w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Szczecinie i Łodzi na blisko 1000 monitorach. Przeprowadzona akcja reklamowa w 64 placówkach medycznych, dotarła do 1,6 mln odbiorców, a spoty wyemitowano ponad 440 tys. razy.

Stała komunikacja była również prowadzona na Twitterze, Instagramie oraz Facebooku Fundacji, gdzie wraz z profilami partnerów, posty dotarły do 706 170 użytkowników. Przez okres trwania kampanii została także uruchomiona reklama Google, która dotarła do 7 419 557 odbiorców.

W akcję zaangażowały się również znane osoby: Jarosław Boberek, Maciej Jabłoński, Paweł Królikowski, Michał Olszański, Artur Barciś, Aleksandra Nieśpielak, zespół De Mono, Paweł Deląg i Mietek Szcześniak.

Kampanię można obejrzeć tutaj.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek