logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Związki kompletne podczas Kinoterapii
05.06.2010
Tematy: Wydarzenia

Związki kompletne podczas Kinoterapii



W sobotę 12 czerwca autorki projektu Kinoterapia zapraszają do warszawskiego KINO.LAB na kolejne spotkanie w ramach cyklu „Związki” (od godz. 14:00).

W programie obsypany dziesiątkami nagród, nigdy nie pokazywany w polskich kinach, film „Junebug” Phila Morrisona. Jest to znakomite studium rodzinnych stosunków i zderzenia dwóch kultur: wielkomiejskiej i prowincjonalnej. Kameralny, niezwykle wnikliwy film z nominowaną do Oscara oraz nagrodzoną na festiwalu Sundance kreacją Amy Adams.

Film stanie się okazją do rozmowy o tym czy wiążąc się z drugą osobą wiążemy się także z jego rodziną i jej przeszłością? Jaki wpływ na nasz zawiązek ma sposób, w jaki się komunikujemy? Jakie bariery musimy pokonać, by zbliżyć się do obrazu nazywanego przez psychologów związkiem kompletnym? Gośćmi spotkania będą: pisarka i scenarzystka Joanna Fabicka oraz z psycholożka, autorka książki „Madame Sinobroda”, Renata Bożek.

Po panelu odbędzie się warsztat kinoterapeutyczny pt. „Scenariusz udanego związku”, który poprowadzi Anna Twardowska.

(Bilety: seans + panel – 10 złotych; seans + panel + warsztat – 60 złotych, do nabycia w kasach CSW Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2). Udział w spotkaniu z filmem „Junebug” oraz dyskusji i warsztacie
można potwierdzić na Facebookowej stronie wydarzenia.

Na stronie www.kinoterapia.pl dostępny jest wywiad z Renatą Bożek na temat wagi dobrej komunikacji w związku.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek