logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  01.03.2016

ZTM i Płuca Polski zbadają pasażerów



W najbliższą środę, 2 marca, w godzinach 10.00-15.00 na pętli Młociny w Warszawie, odbędą się bezpłatne badania pikflometryczne wśród wszystkich chętnych pasażerów. Wykwalifikowana pielęgniarka sprawdzi szczytowy przepływ wydechowy w celu wykluczenia zachorowania na przewlekłą obturacyjną chorobę płuc.

Do badań zapraszane będą przede wszystkim osoby po 40 roku życia, które są czynnymi lub biernymi palaczami. Na miejscu obecny będzie również koordynator kampanii Płuca Polski, który udzieli wszystkich informacji na temat akcji.

Płuca Polski to kampania, która ma na celu podniesienie świadomości społeczeństwa na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc oraz informacje na temat diagnostyki, a mianowicie konieczności wykonywania badań spirometrycznych w celu wykrycia tej choroby. Kampanię organizuje firma Boehringer Ingelheim, patronat nad działaniami obejmuje Polskie Towarzystwo Chorób Płuc.

Do tej pory przeprowadzono konkurs Płuca Polski, który odbył się w czterech miastach w Polsce we współpracy z siłowniami Jatomi Fitness. Na podstawie badań spirometrycznych wyłoniono kobietę i mężczyznę o najpojemniejszych płucach w Polsce. Ponadto w ramach Światowego Dnia POChP zorganizowano akcję Zaświeć światełko dla chorych na POChP. W centrum handlowym w Warszawie postawiona została duża latarnia napędzana ludzkim oddechem. Ponad 250 osób dmuchnęło w latarnie, zapalając tym samym światełko na rzecz chorych. Akcje wspierane są planszami informacyjnymi na temat choroby (zdjęcie w załączeniu). Ponadto wyemitowany został spot radiowy na temat POChP, w Warszawie umieszczono dwa billboardy oraz pojawił się obrandowany autobus.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek