logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  30.11.2010

Zryta bania



"Jakiś czas po wrzuceniu do klasera wzięły mnie koszmarne wymioty, to było straszne, nie wiedziałem, co się dzieje, męczyły mnie aż padłem. Obudziłem się na OIOMie… Chcę żyć!"- mówi jedna z twarzy akcji "Dopalacze ryją banię".

Kampania, zainicjowana przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, jest skierowana do osób między 14 a 28 rokiem życia i prowadzona jest na popularnych wśród studentów serwisach społecznościowych i portalach. W trakcie trwania kampanii zostanie wyemitowanych ok. 0,5 mln odsłon bannerów oraz wysłanych 430 tys. maili do młodych ludzi. Dodatkowo na kubeczkach w niektórych automatach z napojami w szkołach i na uczelniach w Warszawie pojawią się kampanijne nadruki.

Na bannerach internetowych umieszczone są twarze uczniów szkół ponadgimnazjalnych z opisami niebezpiecznych „tripów” (przeżyć występujących przy zatruciach środkami chemicznymi). Teksty były konsultowane z młodzieżą z ośrodka leczenia uzależnień prowadzonego przez Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży w Zagórzu/k Warszawy oraz lekarzami i terapeutami z tej placówki, z Oddziału Dziennego Terapii Uzależnienia od Substancji Psychoaktywnych szpitala przy ul. Nowowiejskiej oraz z Mazowieckiego Towarzystwa "Powrót z U".

Zdjęcia do reklam wykonał Andrzej Dragan.

Od października br. obowiązuje zmienione zarządzenie Prezydenta m. st. Warszawy w sprawie zasad najmu lokali użytkowych. Dzięki zmianom w zarządzeniu, w stolicy został uniemożliwiony najem lokali użytkowych na prowadzenie działalności handlowej, w tym promocyjnej i informacyjnej, produktami powodującymi lub mogącymi powodować działanie podobne do substancji psychotropowych lub odurzających, w szczególności tzw. dopalaczami, nawet jeżeli produkty te nie są przeznaczone do spożycia.

W 2010 roku miasto na przeciwdziałanie narkomanii przeznaczyło łącznie ok. 2,7 mln zł – dla 15 organizacji pozarządowych.
M.Prządka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dopalacze ryją banię
Czas:
2010.11.25 - 2010.12.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Media:
Internet, plakaty, ambient
Wykonawca:
Mondo
Adresaci:
Osoby między 14 a 28 rokiem życia
Hasło kampani:
Dopalacze ryją banię





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Jak w czterech prostych krokach nauczyć dziecko bezpiecznego zachowania na drodze?


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek