logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  15.09.2010

Zrównoważony biznes. Podręcznik dla małych i średnich przedsiębiorstw



Podręcznik przygotowany na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Dostarcza wiedzę na temat dostępnych narzędzi i praktyk w obszarze CSR, które mogą być zastosowane w polskich realiach biznesowych. Celem autorów jest przekonanie polskich przedsiębiorców, że podejmowanie dobrowolnych inicjatyw w zakresie CSR może przyczynić się do wzrostu atrakcyjności i wiarygodności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, plasując je wysoko wśród firm stosujących dobre praktyki biznesowe.

Autorami publikacji są Tomasz Gasiński z Det Norske Veritas i Grzegorz Piskalski z CentrumCSR.pl. Det Norske Veritas jest fundacją założoną w 1864 r., z siedzibą w Oslo w Norwegii. Świadczy usługi związane z zarządzaniem ryzykiem (oceny eksperckie, audyty, szkolenia i warsztaty oraz projekty doskonalące i konsultingowe). CentrumCSR.pl jest organizacją o charakterze non-profit. Istnieje od 2006 r. Jest think-tankiem, zajmuje się upowszechnianiem wiedzy, prowokowaniem debaty publicznej oraz lobbingiem w zakresie CSR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 26.04.2022

    Na majówkę w tym roku wydamy średnio ok. 900 zł


  • 22.04.2022

    Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?


  • 19.04.2022

    Wielkie świąteczne marnowanie żywności. Co Polacy wyrzucają najczęściej?


  • 11.04.2022

    Mniej niż połowa polskich konsumentów ma zaufanie do systemu żywnościowego


  • 08.04.2022

    Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się Rosji. Najczęściej chodzi o Leroy Merlin


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek