Kreacje / printy, Kampanie, Izrael, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 15.11.2021
Zrób sobie samoizolację
IKEA przyzwyczaiła nas do błyskotliwego i dowcipnego reagowania na bieżące wydarzenia. Dotyczy to również pandemii Covid-19.
Wraz z przybieraniem na sile czwartej fali epidemii warto przypomnieć jedną z najważniejszych zasad w walce z koronawirusem jaką jest unikanie dużych skupisk ludzkich i pozostawanie w domu, o ile to tylko możliwe.
Nazwa kampanii:
Stay Home
Czas:
2020.3.29
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Izrael
Nadawca:
IKEA
Media:
print
Wykonawca:
McCann, Israel
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022