logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zott edukuje ekologicznie
15.04.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zott edukuje ekologicznie



12 kwietnia w Raciborzu odbyły się kolejne warsztaty ekologiczne Plant-for-the-Planet w Polsce, zorganizowane przez firmę Zott Polska. W akademii wzięło udział ponad 80 młodych uczestników, w tym dzieci pracowników i dostawców mleka ZOTT Polska oraz uczniowie ze szkół z Raciborza i okolic  jak również szkoły z Krzanowic.

Podczas warsztatów, które odbyły się pod hasłem „Stop rozmowom. Początek działaniom.”(„Stop talking. Start planting”) uczestnicy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę o ekologii, w ramach szkolenia z retoryki – dowiedzieć się jak występować publicznie, a przede wszystkim stworzyć swoje pierwsze projekty ekologiczne. Główny referat nt. sprawiedliwości tematycznej poprowadziły dzieci wyszkolone podczas zeszłorocznej akademii w Opolu.

Po części merytorycznej dzieci wraz z przedstawicielem firmy ZOTT- Dyrektorem Zakładu, Panią Anią Baran, pracownikami Nadleśnictwa Rudy Raciborskie, przedstawicielem Urzędu Miasta, Panią Jolantą Bujalską oraz przedstawicielem Urzędu Miasta Krzanowice, Panią Mariolą Czerniecką posadziło 500 drzew na terenach leśnych w okolicach Raciborza.

Po intensywnym dniu każde z dzieci otrzymało certyfikat ambasadora sprawiedliwości klimatycznej, by móc w przyszłych akademiach „Plant-for-the-Planet” uczestniczyć w roli jednego z prelegentów warsztatów.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek