logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zombie bez nerki niczego nie brakuje
07.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zombie bez nerki niczego nie brakuje



Zrób coś dobrego, zanim zostaniesz zombie – zachęcają reklamy telewizji Fox. Przy okazji zbliżającej się premiery kolejnego sezonu popularnego serialu "The Walking Dead", który opowiada o walce o przetrwanie w świecie opanowanym przez zombie, stacja we współpracy z serwisem Dawca.pl zorganizowała akcję promującą podpisywanie oświadczeń woli o oddaniu organów do przeszczepu po śmierci.

Poza reklamą telewizyjną przygotowano też stronę akcji, na której można pobrać wzór oświadczenia woli, m.in. z grafikami z serialu. Strona zawiera też odpowiedzi na często zadawane pytania związane z transplantacją, materiały serwisu Dawca.pl i informacje o "The Walking Dead". Akcję "Zanim zostanę zombie" wsparł także Przemysław Saleta. 12-14 października na warszawskim Dworcu Centralnym stanie stoisko kampanii, gdzie będzie można dowiedzieć się więcej na temat oddawania organów, otrzymać oświadczenie woli i zapoznać się z materiałami promocyjnymi serialu.

Dawca.pl zajmuje się promocją świadomego dawstwa narządów, prowadzony jest przez grupę studentów gdańskich uczelni. Polska premiera 5. sezonu serialu odbędzie się 13 października.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek