W słabo oświetlonym pokoju siedzą dzieci, przebrane za fantastyczne postacie. Wróżka i dwójka superbohaterów ewidentnie nie są w nastroju na zabawę.
Mało kto bawiłby się dobrze na balu przebierańców, nie wiedząc kogo udaje. W maskach nie ma otworów na oczy, lecz nie jest to powód ich niewiedzy. Maluchy są niewidome i nigdy nie miały okazji zobaczyć tych postaci. Polegać mogą jedynie na swojej wyobraźni. Mówi o tym hasło kreacji „They can’t pretend to be what they have never seen” („One nie mogą udawać czegoś/kogoś, czego/kogo nigdy nie widziały”). Trzy plakaty na zlecenie brazylijskiego miasta Fortaleza mają na celu zachęcenie widza do zdecydowania się na podpisanie oświadczenia o ofiarowaniu swoich gałek ocznych do przeszczepów po śmierci. Wszczepienie zdrowej rogówki może oznaczać, że dziecko ujrzy światło dnia, którego nigdy nie mogło zobaczyć.
Projekt zrealizowany został przez agencję Propeg z Brazylii.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu