logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zobaczyć coś innego niż wyobrażenia
30.10.2014
Tematy: Kreacje / printy

Zobaczyć coś innego niż wyobrażenia



W słabo oświetlonym pokoju siedzą dzieci, przebrane za fantastyczne postacie. Wróżka i dwójka superbohaterów ewidentnie nie są w nastroju na zabawę.

Mało kto bawiłby się dobrze na balu przebierańców, nie wiedząc kogo udaje. W maskach nie ma otworów na oczy, lecz nie jest to powód ich niewiedzy. Maluchy są niewidome i nigdy nie miały okazji zobaczyć tych postaci. Polegać mogą jedynie na swojej wyobraźni. Mówi o tym hasło kreacji „They can’t pretend to be what they have never seen” („One nie mogą udawać czegoś/kogoś, czego/kogo nigdy nie widziały”). Trzy plakaty na zlecenie brazylijskiego miasta Fortaleza mają na celu zachęcenie widza do zdecydowania się na podpisanie oświadczenia o ofiarowaniu swoich gałek ocznych do przeszczepów po śmierci. Wszczepienie zdrowej rogówki może oznaczać, że dziecko ujrzy światło dnia, którego nigdy nie mogło zobaczyć.

Projekt zrealizowany został przez agencję Propeg z Brazylii.

Anna Cieciera








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek