logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Znikający chór
27.11.2012
Tematy: Kampanie, Niemcy, Pomoc rozwojowa, Pomoc społeczna, Prawa człowieka

Znikający chór

Your browser does not support the video tag.


Sala jest pełna skupionych słuchaczy. Wieloosobowy chór chłopięcy wykonuje własną interpretację przeboju zespołu Tears for Fears "Mad World". Piosenka traci jednak na sile, gdy ze sceny znikają kolejni chłopcy.

Symbolizuje to wydarzenia, które w takim właśnie odstępie czasu mają miejsce na całym świecie. Gdy na scenie pozostaje już tylko jeden chórzysta, informuje zebranych, że co trzy sekundy gdzieś na kuli ziemskiej umiera dziecko, ale wsparcie finansowe kampanii może temu zapobiec.  

International Children’s Fund alarmuje, że z przyczyn takich jak głód, niedożywienie, brak odpowiednich warunków sanitarnych oraz opieki zdrowotnej wielu młodych obywateli świata nie dożyje piątych urodzin. ICF skupia swoje działania głównie na Afryce. Organizacja finansuje budowę sierocińców, szkół, kościołów, a także szkoleń zawodowych.  

Twórcy kampanii zachęcają do odwiedzenia strony Internetowej i dokonania stosownej wpłaty. Możliwe jest też wsparcie organizacji poprzez serwis iTunes. 

Kampanię zainicjowano z okazji Powszechnego Dnia Dziecka obchodzonego 20 listopada, w rocznicę uchwalenia Deklaracji Praw Dziecka.

Piosenkę zaśpiewał chór Wuppertaler Kurrende.

Olga Ambrosiewicz



Nazwa kampanii:
The lost choir
Czas:
2012.11.19 - 2012.12.18
Nadawca:
International Children's Fund
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Grey (Düsseldorf)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Every three seconds the world loses a child. Your donation can help to stop this (Co trzy sekundy gdzieś na świecie umiera dziecko. Twoja pomoc finansowa może to powstrzymać)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek