Kubkowa kampania z Chin. Podczas międzynarodowej konferencji dotyczącej zmian klimatu United Nations Climate Change Conference zorganizowanej w grudniu 2007 roku na Bali, chiński oddział WWF przygotował nietypowy materiał promocyjny. Błękitne kubki wykonane ze specjalnego materiału zostały zaprojektowane tak, aby umieszczona na nich grafika przedstawiająca kształty kontynentów znikała pod wpływem ciepła. Po umieszczeniu w naczyniu gorącego płynu ilustracja stopniowo matowieje, aż ostatecznie znika przyjmując kolor tła.
To symboliczne przedstawienie ma obrazować proces zalewania kontynentów przez podnoszący się stan wód w oceanach, spowodowany globalnym ociepleniem.
Podczas konferencji gadżet został wręczony 250 najbardziej wpływowym ludziom na świecie, zajmujących się pracą na rzecz zahamowania negatywnych zmian klimatu. Akcja spotkała się z żywym zainteresowaniem mediów, dzięki czemu opis tej realizacji znalazł się w wielu materiałach prasowych. Ponadto WWF China udowodniła, że problemy związane z globalnym ociepleniem są przedmiotem dyskusji również w Chinach – kraju produkującym ogromne ilości zanieczyszczeń.
b.p.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka