logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.12.2009

Znikające krzesełka



Reguły gry w "gorące krzesła", w której krzeseł jest mniej, niż osób do siadania, na filmie reklamowym "Give Space" zostały zmienione – choć krzeseł rzeczywiście ubywa, cały czas bawi się tyle samo dzieci. Gdy zostaje tylko jedno krzesełko, a ilość dzieci jest niezmienna, pada pytanie "Dokąd one pójdą gdy muzyka przestanie grać?"

Kampania prowadzona pod koniec 2009 roku przez Kościół Metodystyczny na Sri Lance, przy wsparciu firmy Mead Johnson, miała na celu zebranie funduszy na szeroko rozumianą opiekę nad dziećmi, które jej pilnie potrzebują, a przede wszystkim zapewnienie przetrwania domom zastępczym. Program Wspierania Finansowego Dzieci prowadzony przez Metodystów obejmuje obecnie około 2000 najmłodszych mieszkańców wyspy. Pomoc zorganizowane jest poprzez sieć tymczasowych domów zastępczych (fostering), domów opieki dziennej, stołówek, itd. Od siedmiu dekad ośrodki znajdujące się w różnych częściach wyspy nie tylko zaspokajają podstawowe potrzeby sierot i dzieci narażonych na różnego rodzaju niebezpieczeństwa, ale zajmują się także ich wykształceniem i organizowaniem czasu wolnego.

Kampania była realizowana także w radiu i prasie. Reklamy prasowe stylizowanymi na dziecięce wypowiedzi, opowiadają o obawach młodych wychowanków przed utratą ich nowych domów, miejsc, gdzie po raz pierwszy spotkali się z pozytywnymi uczuciami. Podkreślono, że na domiar złego ta strata może ich dotknąć w Boże Narodzenie (czas realizacji kampanii obejmował okres świąteczny).

Sytuacja wielu dzieci jest niezwykle trudna, gdy wychowują się w rodzinie dysfunkcjonalnej lub takiej, której dotyka nieoczekiwany kryzys – od rozstania rodziców, utratę przez nich pracy poprzez alkoholizm, przemoc czy śmierć. Są to zjawiska, które szczególnie dotykają najmłodszych. Kraje dopiero rozwijające się, takie jak Sri Lanka, często nie są w stanie zapewnić bezpieczeństwa i zaspokoić podstawowych potrzeb dla swoich najmłodszych obywateli. Dodatkowym zagrożeniem w tym kraju są konflikty na tle etnicznym oraz siejące ogromne zniszczenia fale tsunami.
M.Musielak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek