W kampanii "Kochaj Życie" wykorzystano technologię 3D Flip, która umożliwia umieszczenie dwóch obrazów na jednym nośniku. Akcja realizowana w województwie świętokrzyskim pokazuje jedną rodzinę – radosną, bo pełną i smutną po stracie matki / żony.
Według statystyk z początku tego roku województwo świętokrzyskie zajmowało ostatnie miejsce pod względem ilości badań wykrywających raka piersi i szyjki macicy. Dlatego władze województwa zdecydowały się na kampanię społeczną promującą systematyczne badania profilaktyczne.
W ramach kampanii odbyła sie m.in. wystawa „Świętokrzyskie Amazonki” – zaprezentowany w gmachu Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego zbiór surowych, naturalistycznych rzeźb odlanych w gipsie na wzór ciał kobiet, które pokonały raka i dziś tworzą świętokrzyski oddział Klubu Amazonek.
Aby trafić z przekazem do męskiej cześci odbiorców kampanii zorganizowano natomiast paradę kilkuset motocykli przez centrum miasta.
W kolejnych etapach kampanii jej twórcy zamierzają współpracować z regionalnymi restauratorami, dużymi zakładami pracy, aranżować spotkania regionalnych autorytetów oraz lekarzy ze Świętokrzyskiego Centrum Onkologii z lokalnymi społecznościami. Finał akcji zaplanowano na 17 października, kiedy obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Rakiem Piersi.
W kampanię, jako partnerzy strategiczni zaangażoważowały się firmy Enea S.A. i Xerox, w ramach firmowych programów budowania odpowiedzialnego społecznie biznesu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary