logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Wielka Brytania, Kampanie gospodarcze
   ──────  05.11.2008

Znani biało-czerwoni



Polska Izba Turystyki jesienią w kampanii „Make history – Visit Poland” zachęcała obcokrajowców do odwiedzenia Polski. Po tym, jak plakaty zawisły się na ulicach angielskich i francuskich miast, pojawiły się opinie, że są niepokojąco podobne do kampanii Eurostaru pod nazwą „Think Big” z 2004 r., zrealizowanej przez agencję Leg. Motyw flagi jest jednak tak często wykorzystywany, że zarzuty mogły byś przesadzone.

Celem kampanii prowadzonej w listopadzie 2008 roku, było zachęcenie zachodnich turystów do odwiedzania Polski. Według Instytut Turystyki w Warszawie, w 2008 roku nasz kraj odwiedziło prawie 60 milionów cudzoziemców, o 9% mniej niż w 2007 r. W tym osób, które przyjeżdżały w celu wyłącznie turystycznym, było ok. 13 milionów, czyli o 13% mniej niż rok wcześniej.

Za tło reklam posłużyły flagi Francji i Wielkiej Brytanii, gdzie prowadzona była kampania, z których wyodrębniona jest biało-czerwona polska flaga. Pod nią wymienieni są znani w tych krajach Polacy – na angielskiej reklamie Joseph Conrad, Polskie Siły Powietrzne i polski budowlaniec, a na francuskim – Fryderyk Chopin, Roman Polański i polski hydraulik. Hasło kampanii zachęca: „My byliśmy u was. Teraz czas, żebyście to wy nas odwiedzili.”

W maju zaczyna się sezon turystyczny, a więc już niebawem można będzie stwierdzić, czy kampania przyniosła oczekiwany efekt – czy polski budowlaniec i hydraulik po raz kolejny skusi Anglików i Francuzów do odwiedzenia Polski.
J. Mentel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Make history – visit Poland
Czas:
2008.11.1 - 2008.11.30
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Francja, Wielka Brytania
Nadawca:
Polska Izba Turystyki
Media:
Plakaty, billboardy
Wykonawca:
Young and Rubicam (Polska)
Adresaci:
Mieszkańcy Francji i Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
We've already been in your place. It's time for you to visit us. Make history - Visit Poland.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek