logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
02.07.2024
Tematy: Wydarzenia

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland



Ponad dwustu ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5 listopada 2024 roku.

Składem całego Jury pokieruje Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt, która będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe.

– Jest mi niezmiernie miło, że mogę przewodniczyć jury tegorocznej edycji Effie Awards Poland – mówi Ewa Szmidt, Prezeska Grupy Empik. – Nagrody te już od 25 lat kształtują polski rynek reklamowy, inspirując agencje i marketerów do ciągłego doskonalenia swoich strategii i działań. Wraz z członkami poszczególnych grup jurorskich będziemy poszukiwać w zgłoszonych projektach niestandardowych rozwiązań, innowacji i oczywiście efektywności.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie od 1.01.2023 do 31.03.2024 roku. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu, firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca 2024 roku.

Rolę Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:

  1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Agnieszka Getler-Kicman, Dyrektorka Marketingu Danone i Żywiec Zdrój
  2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
    Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member Reckitt Health & Nutrition
  3. GRUPA III: Consumer Goods, Services
    Magdalena Kosińska, Dyrektorka Marketingu CEE Versuni
  4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
    Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR BLIK
  5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
    Joanna Karwowska-Koza, Strategy & Growth Director Publicis Worldwide
  6. GRUPA VI: Retail & Marketplaces
    Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu OLX Europe
  7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
    Zuzanna Warowna-Toruńska, Business & People Advisor Concept Spot
  8. GRUPA VIII: Young, 50+
    Barbara Niedziela, Chief Strategy Officer & Board Member 2012 Agency
  9. GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
    Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner GONG
  1. GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
    Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry
  2. GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
    Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda
  3. GRUPA XII: Long Term
    Szymon Gutkowski, Managing Director, Partner DDB Warszawa
  4. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer BrandingEwa Mittelstaedt, CEO monday group

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/  oraz w mediach społecznościowych.

Portal KampanieSpołeczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Effie Effie Awards


Nazwa wydarzenia:
Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Czas:
2024.6.21





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek