Znaki ograniczenia prędkości wkomponowane idealnie w środowisko, a jednocześnie widoczne tak dobrze, jak przydrożne reklamy – w kreacji stworzonej dla brazylijskiej Organizacji Abramet przez Agencję Z+ Comunicaçao. Billboardowa kampania pod hasłem „More attention. Less accidents” („Więcej uwagi – mniej wypadków”) realizowana była w lutym br.
Na plakatach przedstawione gigantycznych rozmiarów znaki, oświetlone niczym reklamy, ustawione na takich samych stelażach, nawet składające się – jak reklamy – z wielu elementów dopiero po połączeniu tworzących całość. Na czubku jednej siedzi sokół, przy drugiej rośnie drzewo. Wyjątkowo jednak nie namawiają do zakupu lepszego samochody czy bardziej odświeżającej wody lecz do uważniejszej jazdy i do zmniejszenia prędkości. Przekaz używany standardowo dla reklamy komercyjnej w tym wypadku zostaje wykorzystany do uświadomienia kierowcom, jak istotne jest skoncentrowanie za kierownicą.
M.Idziak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja