Znaki ograniczenia prędkości wkomponowane idealnie w środowisko, a jednocześnie widoczne tak dobrze, jak przydrożne reklamy – w kreacji stworzonej dla brazylijskiej Organizacji Abramet przez Agencję Z+ Comunicaçao. Billboardowa kampania pod hasłem „More attention. Less accidents” („Więcej uwagi – mniej wypadków”) realizowana była w lutym br.
Na plakatach przedstawione gigantycznych rozmiarów znaki, oświetlone niczym reklamy, ustawione na takich samych stelażach, nawet składające się – jak reklamy – z wielu elementów dopiero po połączeniu tworzących całość. Na czubku jednej siedzi sokół, przy drugiej rośnie drzewo. Wyjątkowo jednak nie namawiają do zakupu lepszego samochody czy bardziej odświeżającej wody lecz do uważniejszej jazdy i do zmniejszenia prędkości. Przekaz używany standardowo dla reklamy komercyjnej w tym wypadku zostaje wykorzystany do uświadomienia kierowcom, jak istotne jest skoncentrowanie za kierownicą.
M.Idziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa
-
17.01.2025
Świat się nie zawali