Te lody przyciągają miliony turystów z całego świata. Kuszące, barwne, unikalne i o niepowtarzalnym smaku… Indii.
Słynna, działająca od 2002 roku, kampania Incredible !ndia jest długofalową strategią marketingową rządu indyjskiego, ukierunkowaną na zwiększenie liczby turystów przybywających na subkontynent indyjski. Na tegoroczną edycję składają się cztery proste grafiki, promujące trzy stany – Radźasthan, Pendżab oraz Keralę. Po lewej stronie plakatu umieszczono grafikę loda w rożku, przy czym masa lodowa przedstawia najbardziej charakterystyczne elementy danego stanu, po prawej stronie zaś, znajduje się krótki ich opis.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki