Te lody przyciągają miliony turystów z całego świata. Kuszące, barwne, unikalne i o niepowtarzalnym smaku… Indii.
Słynna, działająca od 2002 roku, kampania Incredible !ndia jest długofalową strategią marketingową rządu indyjskiego, ukierunkowaną na zwiększenie liczby turystów przybywających na subkontynent indyjski. Na tegoroczną edycję składają się cztery proste grafiki, promujące trzy stany – Radźasthan, Pendżab oraz Keralę. Po lewej stronie plakatu umieszczono grafikę loda w rożku, przy czym masa lodowa przedstawia najbardziej charakterystyczne elementy danego stanu, po prawej stronie zaś, znajduje się krótki ich opis.
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up