logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zmiany klimatyczne w konkursowym obiektywie
24.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Zmiany klimatyczne w konkursowym obiektywie



Polska Zielona Sieć ogłosiła konkurs na fotografie pokazujące, jak kraje rozwijające się doświadczają zmian klimatu, lecz także jak pomysłowo i skutecznie ich mieszkańcy adaptują się do nowych, nieprzewidywalnych warunków. Oprócz wartości artystycznej zdjęcia liczyć się będzie załączony opis i pomysłowość w podejściu do tematu.

W krajach rozwijających się, nazwanych umownie Globalnym Południem, więcej ludzi choruje na tropikalne choroby, bo strefa tropików powiększa się. Katastrofy naturalne są bardziej intensywne i ludziom trudniej powrócić po nich do normalnego życia. Z powodu susz, lub też powodzi, katastrof naturalnych, bądź podnoszenia się poziomu morza, ludzie mają problemy z dostępem do wody pitnej, i nie mogą się wyżywić. Pojawiają się migranci klimatyczni, których wyspiarskie kraje powoli znikają z powierzchni planety. Kurczą się zasoby, np. woda, a to prowadzi do konfliktów między sąsiadami, plemionami, narodami.

Konkurs ma być testem na pomysłowość, spostrzegawczość i odpowiedzialne podejście do turystyki. Przewidziana jest nagroda główna w wysokości 5700 zł, nagroda publiczności w wysokości 950 zł oraz 10 wyróżnień po 280 zł. Nagrodzonych 12 fotografii znajdzie się także w kalendarzu edukacyjnym na 2013 r. wydanym przez Polską Zieloną Sieć.

Jury konkursu wybierze laureatów Nagrody Głównej i 10 wyróżnień. Internauci będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszą fotografię w konkursie za pośrednictwem strony konkurs.globalnepoludnie.pl (na której znajdują się też szczegółowe informacje) między 25 września a 5 października. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną do 10 października, a wręczenie nagród nastąpi w drugiej połowie października w Warszawie, podczas corocznej imprezy Polskiej Zielonej Sieci pod nazwą NOC DLA AFRYKI.









12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek