logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Republika Południowej Afryki, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  09.11.2007

Zmęczenie w toalecie



Pijana prawie do nieprzytomności dziewczyna klęcząca w ubikacji nocnego klubu i upojony alkoholem chłopak kucający w toalecie byli bohaterami kampanii "Arrive Alive" („Cało u celu”) zrealizowanej w 2007 roku w RPA.

W ramach niekonwencjonalnego ambientu w toaletach pubów, klubów nocnych i restauracji na ścianach lub podłodze przyklejone zostały fotografie ludzi w ich naturalnej wielkości. Naklejki przedstawiają tych, którzy nadużyli alkoholu, aczkolwiek wciąż deklarują gotowość do samodzielnego powrotu do domu. Autorzy kampanii chcieli, aby bywalcy dyskotek zobaczyli w "bohaterach" akcji siebie i zmienili zdanie, co do prowadzenia po alkoholu, oraz generalnie do nienadużywania trunków.

Na ubraniach każdej z postaci umieszczono hasła, stanowiące jednocześnie wypowiedź danej osoby. Na plecach leżącego chłopaka widać zapewnienie "Don’t worry, I know my limits" ("Spokojnie, znam swoje granice"), dziewczyna oparta o ścianę nosi koszulkę z napisem "I’ll sober up when I’m behind the wheel" ("Wytrzeźwieję, wsiadając za kółko"), a na t-shircie kucającego w kabinie młodego mężczyzny widnieje "Just give me five minutes and I’ll be fine to drive" ("Daj mi 5 minut i mogę prowadzić"). Zestawienie owych zapewnień z widokiem pijanych młodych ludzi miało pobudzić wyobraźnię i skłonić do refleksji potencjalnych odbiorców. Kampania skierowana była nie tylko do młodych kierowców, ale także do pasażerów, którzy godzą się na jazdę samochodem prowadzonym przez osobę będącą pod wpływem alkoholu.

Kampania została nagrodzona Srebrnym Lwem podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes w 2008 roku.
E. Janota, J.Tarkul


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Arrive Alive
Czas:
2007.11.1 - 2007.11.21
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Republika Południowej Afryki
Nadawca:
Arrive Alive South Africa
Media:
Ambient
Wykonawca:
The Jupiter Drawing Room
Adresaci:
Kierowcy w wieku 20-35 lat oraz pasażerowie
Hasło kampani:
Don’t worry, I know my limits (Spokojnie, znam swoje granice);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek