logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zmartwychwstanie na znak
09.10.2011
Tematy: Kampanie, Rosja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Zmartwychwstanie na znak

Your browser does not support the video tag.


Kredowy obrys ludzkiej sylwetki na drodze nagle podnosi się i zaczyna spacerować po mieście. W tle słychać dźwięk jadącej na sygnale karetki pogotowia. Postać mija oświetlone budynki oraz billboardy i citylighty przestrzegające przed wypadkami samochodowymi.

Melancholijną przechadzkę „ludzkiego cienia” kończy sugestywna scena, w której staje się on symbolem widniejącym na sygnalizatorze świetlnym na skrzyżowaniu. Świecący na czerwono człowiek wzywa wszystkich użytkowników dróg do jechania zgodnie ze znakami drogowymi, których przestrzeganie ratuje ludzkie życie.

Kampania „Каждый знак – это жизнь” („Każdy znak drogowy to czyjeś życie”) trwa od początku października. Jesienią i zimą, gdy warunki pogodowe się pogarszają, nieprzestrzeganie przepisów jest szczególnie niebezpieczne. Przygotowanie filmu zleciła policja drogowa z Jekaterynburga – w odpowiedzi na rosnącą liczbę wypadków w tym okresie.
A.Stachowska



Nazwa kampanii:
Каждый знак - это жизнь
Czas:
2011.10.3 - 2011.10.30
Nadawca:
Policja drogowa z Jekaterynburga
Media:
Telewizja, reklamy w kinach
Wykonawca:
StreetArt (Jekaterynburg)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Каждый знак - это жизнь (Każdy znak drogowy to czyjeś życie)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek