Na zdjęciach radosnych, beztroskich dzieci umieszczono zarys klawiatury komputerowej.
Miało to na celu nakierowanie uwagi widza na kwestię wszechobecnego już dostępu do internetu wśród dzieci od najmłodszych lat, a co za tym idzie możliwości komunikacji z kimkolwiek na świecie. Przynieść to może także dużo pozytywnych skutków, ale zleceniodawcy kampanii – fundacja PREVIF – przypominają także o związanych z tym niebezpieczeństwach, jak ryzyko kontaktu z pedofilem. Na plakatach umieszczone zostało hasło projektu „Don’t let anyone touch your children” („Nie pozwól nikomu dotknąć Twoich dzieci”), które skłonić ma rodziców do kontroli tego, co w internecie oglądają ich dzieci i czy są bezpieczne. Skłonić ma do tego też informacja, że dwie piąte dzieci w Chile doświadczyło wykorzystywania seksualnego w sieci, również umieszczona na fotografiach.
Kreacja zrealizowana została przez agencję Boliche w Santiago.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym