Na zdjęciach radosnych, beztroskich dzieci umieszczono zarys klawiatury komputerowej.
Miało to na celu nakierowanie uwagi widza na kwestię wszechobecnego już dostępu do internetu wśród dzieci od najmłodszych lat, a co za tym idzie możliwości komunikacji z kimkolwiek na świecie. Przynieść to może także dużo pozytywnych skutków, ale zleceniodawcy kampanii – fundacja PREVIF – przypominają także o związanych z tym niebezpieczeństwach, jak ryzyko kontaktu z pedofilem. Na plakatach umieszczone zostało hasło projektu „Don’t let anyone touch your children” („Nie pozwól nikomu dotknąć Twoich dzieci”), które skłonić ma rodziców do kontroli tego, co w internecie oglądają ich dzieci i czy są bezpieczne. Skłonić ma do tego też informacja, że dwie piąte dzieci w Chile doświadczyło wykorzystywania seksualnego w sieci, również umieszczona na fotografiach.
Kreacja zrealizowana została przez agencję Boliche w Santiago.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek