Wczoraj ogłoszono wyniki konkursu reklamowego Złote Orły. W kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” zwyciężyła kampania „Oswoić ciemność” agencji K2 Internet dla Stowarzyszenia Tęcza „za niezwykle mocne i budujące podejście do świata niewidomych dzieci”.
Wyróżniona została reklamy „Zwierzaki” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Fundacji Nasza Ziemia „za oryginalne, zabawne i przekonujące potraktowanie kwestii ochrony przyrody” oraz CSR-owa kampania „Pure Evil” wykonana przez Engine dla marki Cropp „za stworzenie autentycznej reklamy społecznej w kategorii mody”.
Pozostali nominowani to: „Kołysanki z miłością” agencji Artgroup dla Ustronianki z Jodem i „Poranek” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
W kategorii „Promocja miejsc”, utworzonej z kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” już po zamknięciu zgłoszeń, zwyciężyła kampania „Legenda Deyny” wykonana przez Bed&Breakfast Agency dla Gminy Miejskiej Starogard za „budowanie prawdziwej dumy lokalnej do promocji miasta”.
Młodego Orła dostał Piotr Żarczyński z agencji S4 za projekt „Dotknij historii”.
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym Konkursu Złote Orły.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.07.2022
Dąb Fabrykant z Łodzi został Drzewem Roku 2022!
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022