Wczoraj ogłoszono wyniki konkursu reklamowego Złote Orły. W kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” zwyciężyła kampania „Oswoić ciemność” agencji K2 Internet dla Stowarzyszenia Tęcza „za niezwykle mocne i budujące podejście do świata niewidomych dzieci”.
Wyróżniona została reklamy „Zwierzaki” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Fundacji Nasza Ziemia „za oryginalne, zabawne i przekonujące potraktowanie kwestii ochrony przyrody” oraz CSR-owa kampania „Pure Evil” wykonana przez Engine dla marki Cropp „za stworzenie autentycznej reklamy społecznej w kategorii mody”.
Pozostali nominowani to: „Kołysanki z miłością” agencji Artgroup dla Ustronianki z Jodem i „Poranek” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
W kategorii „Promocja miejsc”, utworzonej z kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” już po zamknięciu zgłoszeń, zwyciężyła kampania „Legenda Deyny” wykonana przez Bed&Breakfast Agency dla Gminy Miejskiej Starogard za „budowanie prawdziwej dumy lokalnej do promocji miasta”.
Młodego Orła dostał Piotr Żarczyński z agencji S4 za projekt „Dotknij historii”.
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym Konkursu Złote Orły.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach