Wczoraj ogłoszono wyniki konkursu reklamowego Złote Orły. W kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” zwyciężyła kampania „Oswoić ciemność” agencji K2 Internet dla Stowarzyszenia Tęcza „za niezwykle mocne i budujące podejście do świata niewidomych dzieci”.
Wyróżniona została reklamy „Zwierzaki” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Fundacji Nasza Ziemia „za oryginalne, zabawne i przekonujące potraktowanie kwestii ochrony przyrody” oraz CSR-owa kampania „Pure Evil” wykonana przez Engine dla marki Cropp „za stworzenie autentycznej reklamy społecznej w kategorii mody”.
Pozostali nominowani to: „Kołysanki z miłością” agencji Artgroup dla Ustronianki z Jodem i „Poranek” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
W kategorii „Promocja miejsc”, utworzonej z kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” już po zamknięciu zgłoszeń, zwyciężyła kampania „Legenda Deyny” wykonana przez Bed&Breakfast Agency dla Gminy Miejskiej Starogard za „budowanie prawdziwej dumy lokalnej do promocji miasta”.
Młodego Orła dostał Piotr Żarczyński z agencji S4 za projekt „Dotknij historii”.
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym Konkursu Złote Orły.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę