Wczoraj ogłoszono wyniki konkursu reklamowego Złote Orły. W kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” zwyciężyła kampania „Oswoić ciemność” agencji K2 Internet dla Stowarzyszenia Tęcza „za niezwykle mocne i budujące podejście do świata niewidomych dzieci”.
Wyróżniona została reklamy „Zwierzaki” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Fundacji Nasza Ziemia „za oryginalne, zabawne i przekonujące potraktowanie kwestii ochrony przyrody” oraz CSR-owa kampania „Pure Evil” wykonana przez Engine dla marki Cropp „za stworzenie autentycznej reklamy społecznej w kategorii mody”.
Pozostali nominowani to: „Kołysanki z miłością” agencji Artgroup dla Ustronianki z Jodem i „Poranek” Fabryki Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
W kategorii „Promocja miejsc”, utworzonej z kategorii „REKLAMA / Społeczeństwo” już po zamknięciu zgłoszeń, zwyciężyła kampania „Legenda Deyny” wykonana przez Bed&Breakfast Agency dla Gminy Miejskiej Starogard za „budowanie prawdziwej dumy lokalnej do promocji miasta”.
Młodego Orła dostał Piotr Żarczyński z agencji S4 za projekt „Dotknij historii”.
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym Konkursu Złote Orły.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska