Ogłoszono zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015.
Lista wszystkich zwycięskich projektów:
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
- Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska
PR produktu
- Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
Public Affairs i Lobbying
- Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Kampania Społeczna
- Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna
- Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive
Event komercyjny
- European Rover Challenge – Planet PR
Event społeczny
- Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
Corporate Social Responsibility (CSR)
- Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR
PR miejsca, miasta lub regionu
- Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
Social media
- #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR
Business-to-Business PR
- Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
PR finansowy i relacje inwestorskie
- Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
Media Relations
- Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
- „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse
- „Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia
- Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime wraz z Gaca System
Sektor spożywczy
- „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words, Tesco Polska
Kultura i Media
- Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Medycyna i Zdrowie
- Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden
Sport, turystyka, rekreacja
- Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
- Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
- Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
NGO i Sektor Publiczny
- Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
- Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność
- Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
24.08.2024
Carrefour rozpoczął montaż maszyn do systemu kaucyjnego