logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Złote Spinacze po raz XIII
03.06.2015
Tematy: Wydarzenia

Złote Spinacze po raz XIII



Wystartowała XIII edycja Konkursu Złote Spinacze, wyłaniającego najlepsze polskie kampanie PR. Zgłoszenia do 27 kategorii konkursowych: 15 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych można nadsyłać: do 13 sierpnia br. do godz. 16:00 w pierwszym terminie i do 20 sierpnia br. do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie.

Konkurs jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe  oceniać będzie 49 jurorów.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl. Audytorem konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG, wspierająca konkurs od początku jego istnienia.

Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 4 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie. 

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

  • 13 sierpnia br. do godz. 16:00– deadline przyjmowania zgłoszeń do konkursu w pierwszym terminie
  • 20 sierpnia br. do godz. 16:00– deadline przyjmowania zgłoszeń do konkursu w drugim, ostatecznym terminie
  • 6 października br. – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów
  • 6 – 19 października br. do godz. 16:00 -termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II  etapu konkursu
  • 4 grudnia br.– uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

Konkurs organizowany jest przez Związek Firm Public Relations.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek