Złapmy raka szyjki macicy w zarodku
NHS Health Scotland, krajowa organizacja zajmująca się edukacją i promocją zdrowia, we współpracy z rządem Szkocji nakłania kobiety do przeprowadzenia badań szyjki macicy. Celem kampanii „Złapmy raka szyjki macicy w zarodku!” jest zwiększenie świadomości na temat korzyści płynących z leczenia oraz zainicjowanie otwartego dialogu na ten temat.
„U 6 kobiet w Szkocji zdiagnozowano raka szyjki macicy co tydzień. Test rozmazu może pomóc w wykryciu komórek, które mogą przekształcić się w raka. Ale z badań wiemy, że zażenowanie przeprowadzeniem testu wymazu wystarczy, aby odstraszyć kobiety. Korzystając z połączenia fotografii na żywo i modelowania komputerowego, stworzyliśmy niepokojący film, aby skonfrontować naszą publiczność z faktem, że test wymazu może być kłopotliwy, ale może uratować Ci życie.” – mówi Troy Farnworth, dyrektor kreatywny agencji Leith
W przygotowanej dla NHS Health Scotland i rządu Szkocji kampanii realizatorzy podkreślają jak istotnym jest przeprowadzenie profilaktycznych badań kobiet – uczestnictwo w rutynowych testach wymazu. W ramach działań przygotowano nagranie video – kreatywną metaforę z wykorzystaniem kwiatu. Organizacja za pomocą krótkiego filmu, rzuca wyzwanie kobietom, które nie biorą udziału w badaniach rozmazu, koncentrując się na zbliżeniu kwiatu przypominającego srom.Spokojny i wyraźnym głos lektorki , z pewnością i wyraźnie szkockim akcentem, zachęca kobiety by „przestały się nudzić”.
Opublikowany przez The wee c Sobota, 25 lutego 2017
Kampania, stworzona przez Leith Agencji dla NHS Health Scotland i rządu Szkocji, jest skierowana do kobiet w wieku 25-35 lat w Szkocji, ponieważ rak szyjki macicy jest najczęstszym nowotworem u kobiet w tej grupie wiekowej.
Celem organizacji jest zwrócenie uwagi na konieczność wykonywania regularnych badań oraz zaproszenie kobiet do wykonania badania rozmazu.
Film od 8 lutego 2017 udostępniono na ukierunkowanych kanałach mediów społecznościowych, a niestandardowa wersja została wyświetlona również w kinach.
Kampania jest częścią szerszej kampanii wczesnego wykrywania nowotworu ze strony Healthier Scotland i NHS Scotland. Informacje na temat badania szyjki macicy i obejrzenia filmu można znaleźć na stronie edukacyjnej stronie getcheckedearly.org/cervical-cancer oraz w social mediach.
Tag your family and friends to remind them that a smear test is the best way to protect women from cervical cancer. Let's nip it in the bud #CSAW #NipItInTheBud
Opublikowany przez The wee c Środa, 14 czerwca 2017
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu