logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Złapać Karbona, Myszkę i Bonusa
03.08.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Złapać Karbona, Myszkę i Bonusa



Na fali popularności gry na smartfony Pokemon Go powstają różne reklamy do niej nawiązujące. Fundacja S.O.S. dla Zwierząt z Chorzowa zorganizowała akcję "Weź je (na spacer) wszystkie". 30 lipca każdy chętny mógł przyjść do schroniska na ul. Antoniów i przejść się na spacer z podopiecznym schroniska. Organizacja liczy, że część, bardzo potrzebnych zwierzętom, wyjść, będzie początkiem adopcji.

Inicjatywa była promowana w sieci za pomocą grafik z wizerunkami psiaków, przypominającymi profile bohaterów gry Pokemon Go. Umieszczone były na nich podstawowe informacje o zwierzęciu (płeć, wiek, wielkość) oraz "specjalne cechy", np. łagodność, posłuszeństwo, pilnowanie miski.

Sobotnie spotkanie, podczas którego prelekcje wygłosili dogoterapeutka i weterynarz, rozpoczęły dwutygodniową akcję wyprowadzania psów. Za jednego wyprowadzonego zwierzaka uczestnik otrzymuje Tazosa z jego podobizną, a dziesięć Tazosów można wymienić na Odznakę Wędrowca. 

Pokemon Go polega na wyszukiwaniu Pokemonów w swoim otoczeniu za pomocą aplikacji. Gra wymaga od użytkownika poruszania się w świecie rzeczywistym.



Nazwa kampanii:
Weź je (na spacer) wszystkie!
Czas:
2016.7.25
Nadawca:
Fundacja S.O.S dla Zwierząt
Media:
Internet, ambient
Wykonawca:
Kava Studio
Adresaci:
Osoby zainteresowane pomocą zwierzętom; grające w Pokemon Go





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek