Na fali popularności gry na smartfony Pokemon Go powstają różne reklamy do niej nawiązujące. Fundacja S.O.S. dla Zwierząt z Chorzowa zorganizowała akcję "Weź je (na spacer) wszystkie". 30 lipca każdy chętny mógł przyjść do schroniska na ul. Antoniów i przejść się na spacer z podopiecznym schroniska. Organizacja liczy, że część, bardzo potrzebnych zwierzętom, wyjść, będzie początkiem adopcji.
Inicjatywa była promowana w sieci za pomocą grafik z wizerunkami psiaków, przypominającymi profile bohaterów gry Pokemon Go. Umieszczone były na nich podstawowe informacje o zwierzęciu (płeć, wiek, wielkość) oraz "specjalne cechy", np. łagodność, posłuszeństwo, pilnowanie miski.
Sobotnie spotkanie, podczas którego prelekcje wygłosili dogoterapeutka i weterynarz, rozpoczęły dwutygodniową akcję wyprowadzania psów. Za jednego wyprowadzonego zwierzaka uczestnik otrzymuje Tazosa z jego podobizną, a dziesięć Tazosów można wymienić na Odznakę Wędrowca.
Pokemon Go polega na wyszukiwaniu Pokemonów w swoim otoczeniu za pomocą aplikacji. Gra wymaga od użytkownika poruszania się w świecie rzeczywistym.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie




