logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zielone pomysły uczniów
19.11.2010
Tematy: Wydarzenia

Zielone pomysły uczniów



Do 26 listopada 2010 można zgłaszać zespoły uczniowskie ze szkół gimnazjalnych i licealnych do udziału w konkursie Zielony wizjoner. Jego organizatorem jest Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa. Cel przedsięwzięcia to zainteresowanie młodzieży partycypacją społeczną i zagadnieniami zagospodarowania przestrzennego najbliższej okolicy.

Organizatorzy postawili przed uczniami zadanie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących autorskiego projektu na „inwestycje marzeń” (np.: obiektów sportowych, rozrywkowych, turystycznych, użytkowych itp.). Na portalu internetowym GEOKONSULTACJE+ będzie można nie tylko śledzić ich przebieg w poszczególnych szkołach, ale także uczestniczyć w nich poprzez zgłaszanie własnych opinii i komentarzy. Ponadto portal stanie się platformą komunikacji, źródłem wiedzy o tym, jak można przeprowadzić konsultacje społeczne, jak planować nowe inwestycje z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju.

Na zwycięskie zespoły czekają atrakcyjne nagrody wśród nich m.in.: tablice multimedialne, GPS-y, pakiety multimedialnych wydawnictw oraz upominki edukacyjne. Współpraca z władzami samorządowymi może przełożyć się także na realizację konkursowych pomysłów w danej gminie. Podsumowaniem prac będzie ogólnopolski piknik naukowy pod hasłem: Partycypacja społeczna dla rozwoju zrównoważonego.

Konkurs Zielony wizjoner jest kluczowym elementem projektu Dialog, kompromis, partycypacja społeczna – edukacja w szkole na rzecz zrównoważonego rozwoju gmin na obszarach chronionych, realizowanego przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa. W ramach tego przedsięwzięcia w szkołach na terenie całego kraju zostaną przeprowadzone interdyscyplinarne lekcje na temat partycypacji społecznej, zrównoważonego rozwoju i wizualizacji za pomocą narzędzi do grafiki trójwymiarowej.

Nauczyciele otrzymają wsparcie ekspertów UNEP/GRID-Warszawa. Do ich dyspozycji będą również pomoce dydaktyczne: specjalnie opracowany multimedialny pakiet edukacyjny wraz ze scenariuszami zajęć oraz portal GEOKONSULTACJE+.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek