Do 27 lutego przyjmowane są zgłoszenia do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Obrady jury przewidziane są na 10-16 kwietnia, gala zaś na 14 maja.
Prace zgłaszane są w następujących kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital, Design, Fotografia, Ilustracja i Warsztat Audio/Wideo. Więcej informacji znajduje się na stronie www.ktr.org.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce