logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zgłoszenia do Konkursu Raporty Społeczne 2012
06.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zgłoszenia do Konkursu Raporty Społeczne 2012



Wszystkie firmy, które sporządziły raporty z zakresu swoich działań CSR, ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju i zaangażowania społecznego, mogą zgłaszać się do VI. edycji konkursu Raporty Społeczne, organizowanego przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PwC. Nabór raportów trwa do 25 października br.

Raportowanie społeczne to jeden ze sposobów kontaktu z interesariuszami firmy (konsumentami, pracownikami, dostawcami, akcjonariuszami) i pomocne narzędzie w jej zarządzaniu. Celem konkursu, organizowanego cyklicznie od 2007 roku jest promocja idei raportowania społecznego jako narzędzia równie ważnego jak raporty finansowe.

– Raport CSR jest bardzo ważnym narzędziem zarządzania i komunikowania na temat skutków społecznych i środowiskowych, jakie wywołuje działalność firmy – mówi Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Dla biznesu społecznie odpowiedzialnego, raportowanie jest niezbędnym elementem ewaluacji i zwiększa przejrzystość firmy, pozwala przyjrzeć się wynikom działań – zarówno pozytywnym, jak i negatywnym – i podjąć odpowiednie kroki w przyszłości. Dlatego zachęcamy wszystkie firmy, które sporządziły raport społeczny do zgłaszania się do konkursu.

Nadesłane raporty zostaną ocenione przez niezależne jury, które składa się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR. Nagrody za najlepiej sporządzone raporty zostaną przyznane w kategoriach: nagroda główna, nagroda Ministerstwa Gospodarki, debiut, nagroda internautów oraz w nowej kategorii: nagroda dziennikarzy.

Do konkursu mogą zgłosić się wszystkie organizacje z siedzibą w Polsce posiadające raporty wydane w języku polskim i odnoszące się do działalności na terenie Polski, obejmujące sprawozdanie za rok 2011. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa od 6 września do 25 października 2012 roku. Raporty należy przesyłać poprzez aplikację online umieszczoną na stronie www.raportyspoleczne.pl.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 grudnia podczas konferencji podsumowującej konkurs.

Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki, Federacja Konsumentów, Global Compact Poland, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konkursu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek