logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Zgłoszenia do konkursu na przyjazne przedszkole
10.12.2012
Tematy: Wydarzenia

Zgłoszenia do konkursu na przyjazne przedszkole



Komitet Ochrony Praw Dziecka przedłużył termin zgłaszania udziału w pierwszej edycji projektu „Przedszkole przyjazne maluchom” do 22 grudnia 2012 r. Inicjatywa skierowana jest do prywatnych placówek wychowania przedszkolnego, a jej celem jest poszerzenie idei dobrych przedszkoli i wyróżnienie tych, które korzystnie wpływają na rozwój poznawczy, społeczny i emocjonalny dziecka. Zwycięzcy otrzymają od Komitetu Ochrony Praw Dziecka certyfikaty placówki przyjaznej maluchom 2012/ 2013 r.

Udział w projekcie mogą wziąć wszystkie prywatne przedszkola z Warszawy i okolic, spełniające standardy zawarte w regulaminie. Zgłoszone placówki będą oceniane na podstawie informacji podanych w ankiecie, zdjęć, informacji na stronie internetowej czy profilach społecznościowych placówki. Istotnym elementem będą opinie rodziców i opiekunów dzieci. Kolejnym etapem oceny będzie wizyta przedstawicieli Kapituły Komitetu Ochrony Praw Dziecka, złożonej ze specjalistów związanych z przedmiotem projektu.

Członkowie Kapituły projektu będą brać pod uwagę atmosferę, wygląd przedszkola (metraż, ilość sal, ogródek/plac zabaw) i jego położenie, kwalifikacje kadry pedagogicznej oraz program edukacyjny, wyposażenie placówki w zabawki przyjazne dziecku, opiekę zdrowotną, opinię rodziców oraz możliwość spotkania się i rozmowy przedstawicieli kapituły z rodzicami/opiekunami oraz dziećmi.

Uzyskane z projektu środki w całości zostaną przeznaczone na bezpośrednią pomoc pokrzywdzonym dzieciom i ich rodzinom. Szczegóły oraz regulamin konkursu znajduje się na stronie www.kopd.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek