logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada
   ──────  12.03.2013

Zgięci wpół ratują życie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Lekarze operują schyleni, by nie uderzyć głowami o sufit, a korytarzami przemykają się zgięte wpół pielęgniarki. Zbyt mało miejsca sprawia, że w szpitalu nie mieści się personel, rodzice i ciężko chorzy mali pacjenci. Ściśnięci razem apelują o wsparcie finansowe.

Potrzeby kanadyjskiego szpitala BC Children’s Hospital dawno już przerosły możliwości i jedynym rozwiązaniem jest budowa nowego obiektu. Obecne warunki szpitala uniemożliwiają efektywne wykorzystywanie nowych technologii oraz urządzeń, np. chirurgicznych robotów, dla których niezbędna jest przestrzeń oraz infrastruktura. Podobnie jest z dostępnością sal operacyjnych, czy pokoi dla małych pacjentów i ich rodzin.

Kampania przygotowana na zlecenie BC Children’s Hospital Foundation nie zawiera żadnych elementów, które odwracają uwagę odbiorcy, zaskakują czy wymagają doszukiwania się głębszego sensu. Zwraca uwagę za to jej prostota i jasne zobrazowanie przesłania – nie sposób w bardziej zrozumiały sposób pokazać braku miejsca do ratowania ludzkiego życia. Więcej informacji na temat projektu budowy nowego szpitala i możliwości wsparcia inicjatywy można znaleźć na stronie givespace.ca.

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
We've run out of space
Czas:
2013.2.27 - 2013.3.31
Kraje:
Kanada
Nadawca:
BC Children’s Hospital Foundation
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
DARE
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
We have half the space we need (Mamy połowę potrzebnego nam miejsca)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek