Lekarze operują schyleni, by nie uderzyć głowami o sufit, a korytarzami przemykają się zgięte wpół pielęgniarki. Zbyt mało miejsca sprawia, że w szpitalu nie mieści się personel, rodzice i ciężko chorzy mali pacjenci. Ściśnięci razem apelują o wsparcie finansowe.
Potrzeby kanadyjskiego szpitala BC Children’s Hospital dawno już przerosły możliwości i jedynym rozwiązaniem jest budowa nowego obiektu. Obecne warunki szpitala uniemożliwiają efektywne wykorzystywanie nowych technologii oraz urządzeń, np. chirurgicznych robotów, dla których niezbędna jest przestrzeń oraz infrastruktura. Podobnie jest z dostępnością sal operacyjnych, czy pokoi dla małych pacjentów i ich rodzin.
Kampania przygotowana na zlecenie BC Children’s Hospital Foundation nie zawiera żadnych elementów, które odwracają uwagę odbiorcy, zaskakują czy wymagają doszukiwania się głębszego sensu. Zwraca uwagę za to jej prostota i jasne zobrazowanie przesłania – nie sposób w bardziej zrozumiały sposób pokazać braku miejsca do ratowania ludzkiego życia. Więcej informacji na temat projektu budowy nowego szpitala i możliwości wsparcia inicjatywy można znaleźć na stronie givespace.ca.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii