Lekarze operują schyleni, by nie uderzyć głowami o sufit, a korytarzami przemykają się zgięte wpół pielęgniarki. Zbyt mało miejsca sprawia, że w szpitalu nie mieści się personel, rodzice i ciężko chorzy mali pacjenci. Ściśnięci razem apelują o wsparcie finansowe.
Potrzeby kanadyjskiego szpitala BC Children’s Hospital dawno już przerosły możliwości i jedynym rozwiązaniem jest budowa nowego obiektu. Obecne warunki szpitala uniemożliwiają efektywne wykorzystywanie nowych technologii oraz urządzeń, np. chirurgicznych robotów, dla których niezbędna jest przestrzeń oraz infrastruktura. Podobnie jest z dostępnością sal operacyjnych, czy pokoi dla małych pacjentów i ich rodzin.
Kampania przygotowana na zlecenie BC Children’s Hospital Foundation nie zawiera żadnych elementów, które odwracają uwagę odbiorcy, zaskakują czy wymagają doszukiwania się głębszego sensu. Zwraca uwagę za to jej prostota i jasne zobrazowanie przesłania – nie sposób w bardziej zrozumiały sposób pokazać braku miejsca do ratowania ludzkiego życia. Więcej informacji na temat projektu budowy nowego szpitala i możliwości wsparcia inicjatywy można znaleźć na stronie givespace.ca.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


