logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zgięci wpół ratują życie
12.03.2013
Tematy: Kampanie, Kanada

Zgięci wpół ratują życie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Lekarze operują schyleni, by nie uderzyć głowami o sufit, a korytarzami przemykają się zgięte wpół pielęgniarki. Zbyt mało miejsca sprawia, że w szpitalu nie mieści się personel, rodzice i ciężko chorzy mali pacjenci. Ściśnięci razem apelują o wsparcie finansowe.

Potrzeby kanadyjskiego szpitala BC Children’s Hospital dawno już przerosły możliwości i jedynym rozwiązaniem jest budowa nowego obiektu. Obecne warunki szpitala uniemożliwiają efektywne wykorzystywanie nowych technologii oraz urządzeń, np. chirurgicznych robotów, dla których niezbędna jest przestrzeń oraz infrastruktura. Podobnie jest z dostępnością sal operacyjnych, czy pokoi dla małych pacjentów i ich rodzin.

Kampania przygotowana na zlecenie BC Children’s Hospital Foundation nie zawiera żadnych elementów, które odwracają uwagę odbiorcy, zaskakują czy wymagają doszukiwania się głębszego sensu. Zwraca uwagę za to jej prostota i jasne zobrazowanie przesłania – nie sposób w bardziej zrozumiały sposób pokazać braku miejsca do ratowania ludzkiego życia. Więcej informacji na temat projektu budowy nowego szpitala i możliwości wsparcia inicjatywy można znaleźć na stronie givespace.ca.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
We've run out of space
Czas:
2013.2.27 - 2013.3.31
Nadawca:
BC Children’s Hospital Foundation
Media:
Telewizja, internet, prasa
Wykonawca:
DARE
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
We have half the space we need (Mamy połowę potrzebnego nam miejsca)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek