logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Żewłakow, Michalczewski i Hajto w meczu 8 czerwca
26.05.2014
Tematy: Wydarzenia

Żewłakow, Michalczewski i Hajto w meczu 8 czerwca



8 czerwca 2014 roku o godzinie 16.00 na Stadionie PGE ARENA Gdańsk rozegra się charytatywny mecz piłki nożnej pod hasłem „PRZYJACIELE HOSPICJUM kontra RESZTA ŚWIATA”.

Swój udział w meczu zapowiedzieli między innymi: Karol Bielecki, Tomasz Hajto, Andrzej Juskowiak, Marcin Lijewski, Dariusz Michalczewski, Dawid Nilsson, Artur Siódmiak, Igor Tracz, Sławomir Szmal i Michał Żewłakow.

Nie tylko sportowcy zagrają tego dnia na murawie stadionu. Wśród zaproszonych gości znajdą się także samorządowców, polityków i dziennikarzy. Wstęp na imprezę jest wolny. Wejściówki będą rozdawane od godziny 15.00 przed wejściem na stadion.

Podczas wydarzenia wolontariusze Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci będą kwestować na rzecz podopiecznych. Zebrane środki zostaną przeznaczone na domową, dziecięcą opiekę paliatywną.

Pomorskie Hospicjum dla Dzieci działa od 2008 roku, świadcząc 24 godzinną opiekę w domowym zaciszu Pacjentów. Dzieci kierowane do hospicjum są dotknięte schorzeniami onkologicznymi, chorobami metabolicznymi, zespołami genetycznymi, wadami rozwojowymi oraz innymi schorzeniami, które postępują i prowadzą do ich przedwczesnej śmierci. Podopieczni przebywają w domach razem ze swoimi bliskimi, a zespół Medyczny Hospicjum dojeżdza do nich, często pokonując bardzo odległe trasy, gdyż działa w promieniu do 100 km od Gdańska.

Opieka, którą zapewnia hospicjum dzieciom i ich rodzinom, jest całkowicie bezpłatna. Narodowy Fundusz Zdrowia ponosi 38% kosztów opieki, co oznacza, że o resztę środków organizacja musi zadbać sama.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek