logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  15.10.2009

Zespół nie przeszkadza

Your browser does not support the video tag.


Dumny mężczyzna w stroju podróżnika siedzi w sypialni urządzonej w orientalnym stylu. Jego dokonania są imponujące: gra na 6 instrumentach, odwiedził 11 państw, podróżował po 32 stanach, został uhonorowany przez prezydenta Singapuru i grał na klarnecie przed 14 tysięczną widownią. Poza tym urodził się z zespołem Downa, który nie przeszkodził mu w realizacji życiowych celów. Swoją niezwykłą historią podzielił się w internetowej książce ‘My Great Story’, która jest elementem kampanii przygotowanej jesienią ubiegłego roku przez organizację National Down Syndrome Society (NDSS). Projekt stowarzyszenia promował też plakat przedstawiający młodą dziewczynę siedzącą na dachu wieżowca z megafonem w dłoni. Sara także ma zespół Downa, a mimo to świetnie się czuje w roli publicznego mówcy i może się pochwalić wieloma sukcesami.

Kampania powstała w hołdzie Amerykanom z zespołem Downa, którzy pomimo wyzwań jakie stawia przed nimi choroba, uczą się, pracują i wnoszą swój wkład do społeczeństwa. Za przeprowadzenie akcji odpowiedzialne są agencje Pedone oraz York & Chapel z Nowego Jorku.

Przez cały rok na łamach wirtualnej książki osoby z zespołem Downa, ich rodziny, przyjaciele, znajomi czy pracodawcy mogą podzielić się historiami o ich dokonaniach. Inicjatywa ta ma rzucić nowe światło na sposób myślenia o zespole Downa i możliwościach ludzi nim dotkniętych. Do kampanii przyłączyli się również amerykańscy aktorzy, którzy w krótkich spotach opowiadają o celu przedsięwzięcia.

Organizacja NDSS, założona w 1979 roku, walczy o prawa i akceptację społeczną osób z zespołem Downa zarówno poprzez edukowanie obywateli, jak też przez stwarzanie możliwości do pełnego rozwoju i poprawę jakości życia osób dotkniętych tym problemem.
P.Cieślikiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
My Great Story
Czas:
2009.10.9 - 2010.9.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
NDSS
Media:
Internet, prasa
Wykonawca:
Pedone (New York); York & Chapel
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Do you have a story? Tell us at ndss.org/stories (Jaka jest twoja historia? Opowiedz nam na www.ndss.org/stories)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek