logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  05.05.2010

Zespół muzycznych ambasadorów

Your browser does not support the video tag.


Rudely Interrupted to zespół składajacy się z sześciu członków, z których pięcioro ma pewien stopień niepełnosprawności fizycznej lub intelektualnej. Muzycy dzięki swojej pracy stali się idealnymi ambasadorami kampanii przeciwko wykluczaniu osób niepełnosprawnych, adresowanej przede wszystkim do młodych ludzi.

Akcję pod hasłem "See the person, not the disability" ("Zobacz człowieka, nie jego niepełnosprawność") zorganizowało stowarzyszenie Scope, jedna z największych australijskich organizacji non-profit, działająca na rzecz osób z niepełnosprawnością.

Do udziału w przedsięwzięciu „See the person” Week zostały zaproszone wszystkie szkoły na terenie stanu Wiktoria. Te, które zdecydowały się na uczestnictwo, przygotowały na podstawie otrzymanych od organizatorów materiałów i wskazówek imprezy promujące kampanię, które odbyły się w dniach 17-21 maja. W wybranych czterech z ponad dwustu zgłoszonych szkół Rudely Interrupted zagrało koncerty.

Inni mogli wesprzeć działania, przychodząc na inaugurujący kampanię koncert zespołu bądź kupując w serwisie iTunes singiel „Close my Eyes”, skomponowany na okoliczność akcji. Teledysk do piosenki, wyświetlany w lokalnej telewizji oraz dostępny na portalu YouTube, przygotowała agencja Leo Burnett.
A.Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
See the person
Czas:
2010.5.1 - 2010.5.21
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Australia
Nadawca:
Scope Australia
Media:
Telewizja, internet, eventy
Wykonawca:
Leo Burnett (Melbourne)
Adresaci:
Uczniowie i nauczyciele szkół w stanie Wiktoria, inni mieszkańcy
Hasło kampani:
See the person, not the disability. (Zobacz człowieka, nie jego niepełnosprawność)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek